کد خبر: 658110
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۸
رئیس اداره ورزش و جوانان اسلامشهر :
هئیتهای ورزشی بعنوان قلب تپنده جامعه ورزش اسلامشهر فعالیتهای ورزشی این شهرستان را به سرانجام می رسانند.
محمدرضا عباسی


قدیر آرمیان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر ، در  ضیافت افطاری  ورزشکاران  اسلامشهری اظهارداشت :  قلب تپنده جامعه ورزش شهرستان اسلامشهر، در هئیتهای ورزشی قرار داشته و براساس برنامه های  تدوین شده از سوی هئیتها ،فعالیتهای  ورزشی  صورت می گیرد.

آرمیان افزود : هئیتهای ورزشی اسلامشهر با کمترین امکانات واعتبارات  ، بیشتر  تاثیر گذاری در جامعه ورزش کشور را داشته و توانستند در  میادین مختلف  رقابتهای بین المللی و جهانی نام این شهرستان و ایران اسلامی را سر بلند  نمایند .

وی بیان داشت : هئیتهای های ورزشی   نیازمند کمکها ویژه  ای هستند  ، هرچند که در سالهای گذشته  مساعدتهایی  به آنها  شده ، اما پاسخگوی هزینه ها و نیازهای ورزشکاران تحت پوشش آنها نمی باشد .

رئیس اداره ورزش و جوانان اسلامشهر  تاکید کرد : فعالیتهای هئیتهای ورزشی  قابل ستایش است  ، هرچند که ایردات کوچکی  نیز بربعضی هئیتها وارد می باشد ، که امیدواریم  این ایرادات  با همکاری و مساعدت مسئولین   دستگاههای  مرتبط  رفع شود .

وی تصریح کرد : کمکهای ارائه شده به هئیتهای ورزشی هزینه نبوده ، بلکه سرمایه گذاری در ورزش  و پرورش قهرمانان  ورزشکار خواهد بود ، هرچه  سرمایه گذاری در ورزش بیشتر صورت گیرد ، شاهد  جامعه ای سالم و شاداب تر خواهیم بود .

 دبیر شورای ورش اسلامشهر  افزود : تجلیل از قهرمانان ورزشکار،یکی از مهمترین برنامه های  در دست اقدام اداره ورزش و جوانان می باشد که با  تفاهمنامه با شهرداری اسلامشهرحرکتهای خوبی  آغاز خواهد شد، هرچند که در گذشته تجلیل شایسته ای نتوانسته ایم  ، از مدال آوران و قهرمانان بعمل آوریم .

 در خاتمه این مراسم  که مسئولین ارگانها و نهادهای شهرستان و اعضای شورای سلامی اسلامشهر  حضور داشتند ،محفل انس با قرآن و قرائت آیاتی از کلام الهی  برگزارشد و در نهایت  از روسا ، نایب رئیس و دبیر هئیتهای ورزشی  شهرستان اسلامشهر با هدای لوح تقدیر و هدایای ارزنده  تجلیل  بعمل آمد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر