کد خبر: 656730
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۸
در پی حادثه ایستگاه شماره یک؛
در سانحه چند هفته پیش در این ایستگاه نیز یکی از کلیدها دچار آتش سوزی شد که خوشبختانه آن حادثه هیچ مصدومی نداشت.
 مدیر برق شهرستان گناوه در این خصوص گفت: ساعت 12 روز پنج شنبه یکی از کلیدهای ایستگاه شماره یک گناوه دچار مشکل شد که چند تن از کارشناسان ایستگاه برای تعمیر، آزمایش کلید و رفع عیب در کنار تابلو برق حاضر می شوند، اما همزمان کلید ایستگاه منفجر شده و ایستگاه از مدار خارج شد.

احمدزاده گفت: بعد از این حادثه 10 خط توزیع که برق شهر گناوه را تامین می کند قطع شد که عصر دیروز به مدار برگشت.

وی در گفتگو با مهر افزود: در این سانحه متاسفانه 3 نفر از همکاران ما به نام های کدایی، چپانی و عزیزی دچار سوختگی شدند که آقای کدایی به علت سوختگی 85 درصد بنا به تشخیص پزشکان به شیراز اعزام شد.

احمدزاده ادامه داد: سوختگی دو تن دیگر از همکاران پایین تر بوده که آقای چپانی از ناحیه صورت و آقای عزیزی نیز از ناحیه دست و پا دچار سوختگی شدند.

احمدزاده در پاسخ به این سوال که سانحه چند هفته قبل در همین ایستگاه که منجر به قطع برق گناوه شد با حادثه دیروز ارتباطی نداشت؟ اظهار داشت: در سانحه چند هفته پیش در این ایستگاه نیز یکی از کلیدها دچار سانحه آتش سوزی شد که خوشبختانه آن حادثه هیچ مصدومی نداشت.

مدیر برق شهرستان گناوه در پایان ضمن توصیه شهروندان گناوه‌ای به صرفه جویی در مصرف برق و استفاده از وسایل برقی پر مصرف در ساعات کم باری گفت: هم اکنون به همراه آقای کدایی در بیمارستان سوختگی شیراز هستیم و حال عمومی وی خوب است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر