کد خبر: 656286
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۷
فتح الله حسینی:
نماینده مردم شهرستان های قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب در مجلس شورای اسلامی گفت: درآمدهای غیرخزانه ای مرز رسمی پرویزخان باید در راستای توسعه و تجهیز این مرز هزینه شود.
احسان شکری نیا

نماینده مردم شهرستان های قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب در مجلس شورای اسلامی گفت: درآمدهای غیرخزانه ای مرز رسمی پرویزخان باید در راستای توسعه و تجهیز این مرز هزینه شود.

به گزارش خبرنگار جوان در کرمانشاه، فتح اله حسینی در حاشیه بازدید وزیر کشور از مرز پرویزخان، افزود: با توجه به اینکه 54 درصد صادرات غیرنفتی کشورمان به کشور عراق و اقلیم کردستان از مرز رسمی پرویزخان انجام می شود، وجود مدیریت یکپارچه و واحد در این مرز برای ما اهمیت زیادی دارد.

وی تصریح کرد: مدیریت بازارچه مرزی رسمی پرویزخان اینک یک مدیریت نامنظم است و امروز دغدغه ما این است که مدیریتش مشخص و تمام درآمدهای غیرخزانه ای برای تجهیز و توسعه آن هزینه شود چون شرایط این مرز هم اکنون در شان نظام جمهوری اسلامی نیست.

حسینی ادامه داد: وزیر کشور در سفر خود به شهرستان قصرشیرین و بازدید از مرزهای پرویزخان و خسروی قول مساعد دادند در اولین فرصت تدبیری بیاندیشند تا مدیریت این مرز هرچه زودتر تعیین تکلیف شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: وزیر کشور همچنین قول دادند اعتبارات ویژه ای نیز برای تجهیز این مرز رسمی به امکانات مورد نیاز در اختیار استانداری کرمانشاه قرار دهند که امیدواریم با اختصاص اعتبار ویژه و نظارت مسوولان مرتبط، مشکلات این مرز رسمی بر طرف شود.

وی تاکید کرد: وزیر کشور در این سفر همچنین قول اعزام یک اکیپ بازرسی ویژه به منطقه را دادند که بررسی کند تکلیف درآمدهایی که قبلا در این مرز وجود داشته ولی معلوم نیست کجا و در چه بخشی هزینه شده است، را مشخص کنند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر