کد خبر: 654965
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۰
مسئول سازمان بسیج کارمندان لرستان:
مسئول سازمان بسیج کارمندان لرستان گفت: جنایت های داعش در عراق و سوریه حاصل به انحراف کشیدن بیداری اسلامی است.
بهروج

سرهنگ پاسدار کریم زینی وند در جمع مسئولان حوزه ها و پایگاههای بسیج کارمندان استان در خرم آباد بیان داشت: جنایت های داعش در عراق و سوریه حاصل به انحراف کشیدن بیداری اسلامی است و رهبر انقلاب در گذشته نسبت به خطر بروز این انحراف هشدار داده بود اما متاسفانه نسبت به این هشدار غفلت شد.

وی با تاکید بر اینکه نور اسلام حتی اگر دشمنان نخواهند دنیا را فرا خواهد گرفت افزود: تمام مسائلی که حول کشورهای سوریه و عراق روی می دهد تنها برای محدود کردن تفکر اسلام ناب محمدی(ص) که ریشه آن در ایران است صورت می گیرد.

مسئول سازمان بسیج کارمندان لرستان در ادامه اشاعه امر به معروف و نهی از منکر و تکریم ارباب رجوع را از اولویت های بسیج کارمندان در سطح ادارات استان برشمرد و گفت: مردم ولی نعمت انقلاب هستند؛ از این رو ضرورت دارد که در ادارات با اخلاق اسلامی و حسن خلق با آنها برخورد شود و بدون شک بسیج باید پرچمدار این مهم باشد.

زینی وند اضافه کرد: با همکاری استانداری لرستان اداراتی که در آنها تکریم ارباب رجوع به نحو احسن صورت می گیرد ضمن شناسایی و معرفی تجلیل می شوند.

وی با تاکید بر اینکه به هیچ وجه پذیرفتنی نیست که خدمتگذار نظام اسلامی در محیط خانه خود بیننده شبکه های ماهواره ای و تحت تاثیر برنامه های آنها باشد بیان داشت: امر به معروف و نهی از منکر و ارشاد می تواند کارمندان را نسبت به خطرات و آسیب های برنامه های ماهواره ای آگاه کند.

لازم بذکر است که در این گردهمایی حکم مسئولیت جمعی از مسئولان بسیج کارمندان استان به آنها اعطاء شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار