کد خبر: 1073776
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰
نماینده ولی فقیه در لرستان:
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، بر ضرورت ترویج ارزش‌های دینی، اخلاقی، انسانی در جامعه تأکید کرد و گفت: این مهم لازمه رسیدن جامعه به تعالی است.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، امروز(5دی) در برنامه درس‌های اخلاق اسلامی با موضوع «اهمیت زبان و گفتار در ترویج فضیلت»، که در مسجد حضرت فاطمه‌الزهرا (س) سایت مرکزی دانشگاه لرستان برگزار شد، اظهار داشت: براساس تعالیم دین اسلام، سخن گفتن، گفتار و زبان دارای اهمیت است و وقتی شخص، سخن می‌گوید بایستی گفتارش، کلامش و زبانش در راستای تقویت و ترویج ارزش‌های دینی، اخلاقی، انسانی و فضائل در جامعه باشد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه دین اسلام، دینی است که برای همه ابعاد زندگی بشر، برنامه‌ جامع دارد تا انسان به سعادت برسد، افزود: در این راستا، حتی سخن گفتن انسان و استفاده از زبان و گفتار بایستی برای ترویج مکارم اخلاقی در جامعه باشد.

وی ادامه داد: برای رسیدن جامعه به تعالی و کمال معنوی ترویج و تبیین مکارم اخلاقی از اهمیت بالایی برخوردار بوده بنابراین زبان و گفتار دارای اهمیت است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی تصریح کرد: جامعه‌ دینی، جامعه‌ای است که در آن به صورت پیوسته کرامت‌های اخلاقی تقویت و ترویج می‌شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار