کد خبر: 654963
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۸
استاندار لرستان:
استاندار لرستان با اشاره به سرمایه‌گذاری ۹ هزار میلیارد تومانی قرارگاه خاتم در طرح‌های عمرانی لرستان گفت: سپاه پیش قراول مدیریت جهادی در کشور است.
بهروج

به گزارش خبرنگار جوان از لرستان، هوشنگ بازوند در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در خرم آباد بیان داشت: در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی شالوده اصلی مدیریت جهادی توسط نیروهای سپاه انجام می گیرد و در واقع  پیش قراول مدیریت جهادی در جامعه کنونی سپاه پاسداران است.

 وی افزود: سپاه پاسداران پس از انقلاب به عنوان یک ظرفیت با ارزش درون کشور نقش آفرینی کرده است و هرجا چالشی وجود داشته، توانسته است که نقش خود را در آن چالش نشان دهد که در دوران دفاع مقدس تاریخ بهترین بیانگر برای این موضوع است.

استاندار لرستان با اشاره به تلاش های سپاه در راستای محرومیت زدایی در ناطق محروم گفت: علاوه بر اجرای طرح های محرمیت زدایی بسیج سازندگی امروز قرار گاه خاتم الانبیاء با اعتباری معادل 9 هزار تومان در پروژه های عمرانی لرستان فعالیت می کند.

بازوند با بیان اینکه وجود فرماندهان سپاه یک ظرفیت برای استان لرستان محسوب می شوند ادامه داد: خواسته ما از فرماندهان سپاه این است که  که در چالش های اقتصادی و اجتماعی مدیران استانی را یاری کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار