کد خبر: 653101
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۰
فرمانده انتظامی استان بوشهر خبر داد
فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: فردی که 12سال پیش در شهر لار استان فارس مرتکب قتل و متواری شده بود در شهر آبدان دیر شناسایی و دستگیر شد.
سردار حیدر عباس زاده در تشریح جزئیات این خبر گفت: فردی به هویت (ب )47 ساله اهل شهرستان لارستان استان فارس در سال 81 با یک قبضه اسلحه سیمینوف پس از قتل مرد 24ساله ای متواری شده بود.
وی اضافه کرد: این فرد با هویت جعلی به نام اصغر به همراه خانواده خود از مدتها قبل در شهر آبدان از توابع شهرستان دیر سکونت داشت که مورد ظن پلیس قرار گرفت.
سردار عباس زاده اظهار داشت: پس از بررسی سوابق و مطابقت های علمی و پلیسی و اطمینان از یکی بودن قاتل فراری با متهم جعلی نامبرده در یک عملیات پلیسی دستگیر،ضمن اعتراف به قتل در سال 81 علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.
به گفته سردار عباس زاده اسلحه بکاررفته در قتل در همان سالها در منزل برادر قاتل کشف شده بود.
فرمانده انتظامی استان بوشهر همچنین از دستگیری یک نفر سارق مسلح و کشف یک قبضه سلاح بکار رفته در سرقت خبر داد و تصریح کرد: در فروردین ماه سال جاری فردی به هویت سالار با همدستی سارق دیگری به هویت مهرداد در یکی از روستاهای دشتستان اقدام به سرقت مسلحانه وجه نقد و تعدادی تلفن همراه کرده و متواری شده بودند که با پیگیری های مستمر پلیس شناسایی و دستگیر شدند.
وی خاطرنشان ساخت: این افراد ضمن اعتراف به سرقت، اسلحه کلاش به کار رفته در سرقت از آنان کشف و به همراه پرونده مربوطه به مرجع قضای معرفی شدند
سردار عباس زاده گفت: فردی به هویت فرزاد که پس از تیراندازی در میدان امام (ره) شهر وحدتیه متواری شده بود 15 ساعت پس از ارتکاب جرم دستگیر، جهت تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس امنیت عمومی شهرستان دشتستان می باشد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر