کد خبر: 652821
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۹
هلند در پي دومين برد
اولين گام هلند در جام بيستم با پيروزي پر گل برابر مدافع عنوان قهرماني و گرفتن انتقام چهار سال پيش از اسپانيا محكم برداشته شد...
دنيا حيدري
اولين گام هلند در جام بيستم با پيروزي پر گل برابر مدافع عنوان قهرماني و گرفتن انتقام چهار سال پيش از اسپانيا محكم برداشته شد. اما بازي با اسپانيا تمام شد و حالا نارنجي پوشان بايد خود را آماده مصاف با استراليا كنند؛ ديداري كه ساعت 20:30 امشب برگزار مي‌شود و اين مي‌تواند دومين پيروزي هلندي‌ها باشد اگر آنها به گفته فن پرسي، بهترين بازيكن اين تيم در خواب برد اسپانيا نمانده باشند: « بازي با اسپانيا سه امتياز داشت و تمام شد. حالا بايد به استراليا فكر كنيم و روي شكست اين تيم تمركز كنيم. اگر در غرور برد 5بر يك مدافع عنوان قهرماني بمانيم، به مشكل بر‌مي‌خوريم و اين چيزي نيست كه ما بخواهيم. » استراليا اما برخلاف حريف امشب خود، بازي اول را با شكست برابر شيلي آغاز كرده و اگر چه با حضور اسپانيا و هلند در اين گروه شانسي براي صعود خود متصور نيست اما اگر مي‌خواهد نسخه‌اش همين ابتدا پيچيده نشود يا حداقل با نتيجه‌اي ضعيف اين رقابت‌ها را ترك نكند، بايد به فكر عملكردي بهتر از آنچه برابر شيلي به نمايش گذاشت باشد. هر چند كه بعيد به نظر مي‌رسد تيمي كه برابر شيلي وا داده، بتواند از عهده هلندي كه اسپانيا را با پنج گل مغلوب كرده بر آيد و اين شايد دومين سه امتياز هلند براي صعود از اين مرحله باشد.
 
در ديگر بازي گروه B اسپانيا ساعت 23:30در دومين ديدار خود در اين جام به مصاف شيلي مي‌رود؛ تيمي كه برخلاف شاگردان دل‌بوسكه اين رقابت‌ها را با برد آغاز كرده و حالا روحيه خوبي براي به چالش كشيدن حريف خود دارد. با اين وجود اسپانيا بنا ندارد نتيجه بازي نخستش در اين رقابت‌ها را بار ديگر تجربه كند و براي آنكه از رقيب خود در اين گروه براي صعود عقب نماند، چاره‌اي جز شكست شيلي ندارد. مسئله‌اي كه آلكسيس سانچس، مهاجم شيلي كه با درخشش در ديدار برابر استراليا كمكي مؤثر به پيروزي تيمش بود نيز به آن اذعان دارد: « اسپانيا ناچار به پيروزي برابر شيلي است.» و اين يعني شيلي مي‌داند كه شب سختي برابر اسپانيا، مدافع عنوان قهرماني دارد.  در روز هفتم رقابت‌هاي جام جهاني نيز ساعت 2:30 بامداد پنج شنبه، دو تيم كامرون و كرواسي از گروه A به مصاف هم مي‌روند. كرواسي در نخستين بازي خود در بازي افتتاحيه برابر برزيل ميزبان با نتيجه 3 بر يك مغلوب شد اما مكزيك برخلاف حريف امروز خود موفق شد با حساب يك بر صفر از سد كامرون عبور كند و حالا پيروزي در اين بازي مي‌تواند تا حدود زيادي اين تيم را به صعود از گروهش اميدوار كند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار