کد خبر: 652552
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۸
مرد ۴۷ ساله پس از کشتن همسرش، اقدام به خودزني کرد که هم اکنون در بيمارستان با مرگ دست و پنجه نرم مي کند.

مرد ۴۷ ساله پس از کشتن همسرش، اقدام به خودزني کرد که هم اکنون در بيمارستان با مرگ دست و پنجه نرم مي کند.

به گزارش خراسان، صبح روز گذشته زنگ تلفن همراه قاضي ويژه قتل عمد در حالي به صدا در آمد که وي مشغول بررسي صحنه يک جنايت ديگر بود. مأموران پاسگاه انتظامي سلطان آباد از آن سوي خط، «قاضي سيدجواد حسيني» را در جريان قتل زني در نزديکي روستاي کورده قرار دادند.

دقايقي بعد مقام قضايي به همراه پزشک قانوني، کارآگاهان اداره جنايي پليس آگاهي و عوامل بررسي صحنه جرم، عازم منزل محل جنايت شدند. جسد مربوط به زني ۳۶ ساله بود که آثار کبودي و ضربات متعدد با جسم سخت بر سر و صورت وي مشهود بود و خون زيادي نيز در کف اتاق ريخته شده بود.

بررسي هاي اوليه قاضي ويژه قتل عمد بيانگر آن بود که زن ايراني به دست شوهر افغاني خود کشته شده است.

 پسر ۱۵ ساله مقتول در اين باره به مقام قضايي گفت: شب گذشته پدر و مادرم با هم مشاجره کردند که پدرم از من خواست خواهر ۹ ساله ام را با خودم به داخل خودروي پرايد ببرم و داخل خودرو بخوابيم. صبح که آمدم در حالي با صحنه مرگ مادرم مواجه شدم که پدرم دست هاي خود را نيز بريده و خون زيادي روي زمين ريخته بود. با کمک همسايگان پدرم را با ميني بوس به مرکز درماني چناران برديم ولي آن ها قبول نکردند و به ناچار او را به بيمارستان طالقاني مشهد بردند.

گزارش خراسان حاکي است: تحقيقات مأموران که با دستورات قاضي حسيني ادامه داشت، مشخص کرد که حال متهم به قتل وخيم است و او همچنان با مرگ دست و پنجه نرم مي کند. همچنين ادامه تحقيقات کارآگاهان که با نظارت مستقيم مقام قضايي همراه بود نشان داد که اين مرد به خاطر سوءظن به همسرش اقدام به قتل او کرده است.

قتل در نزاع دسته جمعي

اوايل صبح روز گذشته همچنين مأموران کلانتري طبرسي جنوبي مشهد در تماس با قاضي ويژه قتل عمد از مرگ جوان ۱۸ ساله اي بر اثر اصابت ضربه چاقو خبر دادند.

 تحقيقات ميداني مقام قضايي در بيمارستان شهيد هاشمي نژاد مشهد و خيابان فتاح ۱۵ (محل نزاع) بيانگر آن بود که جوان ۱۸ ساله به همراه دامادشان در حال اسباب کشي از منزل اجاره اي بوده اند که بنا به دلايلي که احتمال مي رود به خاطر پارک خودرو باشد با فرد ديگري به مشاجره پرداخته اند که مشاجره آنان لحظاتي بعد با حضور افراد ديگري در محل به نزاع کشيده شده است.

اين گزارش حاکي است: در نزاع دسته جمعي که به چاقوکشي انجاميد جوان ۱۸ ساله نقش بر زمين شد و به مرکز درماني انتقال يافت اما تلاش پزشکان براي نجات وي به نتيجه نرسيد و جوان مذکور بر اثر عوارض ناشي از اصابت چاقو جان سپرد. با توجه به اهميت موضوع، «قاضي حسيني» دستورات ويژه اي را براي دستگيري عاملان شرکت در نزاع دسته جمعي منجر به قتل صادر کرد که بلافاصله عمليات پليس در اين باره آغاز شد و موفق شدند ۵ تن ازمتهمان را دستگير کنند.

اين در حالي است که يکي ديگر از متهمان اين پرونده که متواري شده بود با تلاش مأموران کلانتري طبرسي جنوبي دستگيرشد ويکي از متهمان به نام «م» به قتل اعتراف کرد وگفت:من مقتول را با فرد ديگري اشتباه گرفتم ودر حالي که با او هيچ خصومتي نداشتم ضربه چاقورا بر بدن او وارد کردم .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار