کد خبر: 652129
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۵
مدتي پيش بود كه علي دايي صحبت‌هايي مبني بر جعلي بودن كارت پايان خدمت برخي از بازيكنان فوتبال كرد. هر چند اين موضوع...
وحيد صابري
مقام سومي در مسابقات ليگ الماس
نايب قهرمان المپيك لندن توانست در مسابقات پرتاب ديسك ليگ الماس عنوان سومي را به دست آورد. اين رقابت‌ها كه در نيويورك برگزار شد 10 پرتابگر برتر ديسك دنيا گرد هم آمدند و با هم رقابت كردند كه احسان حدادي، نايب قهرمان المپيك لندن در اين رقابت‌ها سوم شد. حدادي از شش پرتاب خود، سه خطا داشت كه با پرتاب 65 متر و 23 سانتي متري بهترين ركورد اين فصل خود را ثبت كرد. اين پرتابگر در مرحله قبلي اين رقابت‌ها با پرتاب 61 متر و 86 سانتي متري خود در رده هفتم قرار گرفته بود. رابرت هارتينگ آلماني با ركورد 68 متر و 24 سانتي متر قهرمان شد و ركورد اين مسابقات را شكست. پيتر مالاخوفسكي لهستاني كه در مرحله پيش پرتاب ديسك ليگ الماس قهرمان شده بود با ركورد 65 متر و 45 سانتي متر، عنوان دومي را به دست آورد. رابرت اربانيك ديگر هموطن او نيز با پرتاب 64 متر و 84 سانتي متر در رده چهارم قرار گرفت.
 
به خاطر اظهارات دايي در مجلس از او شكايت مي‌كنم
مدتي پيش بود كه علي دايي صحبت‌هايي مبني بر جعلي بودن كارت پايان خدمت برخي از بازيكنان فوتبال كرد. هر چند اين موضوع در ابتدا با واكنش خاصي روبه‌رو نشد اما رسانه‌اي شدن اين موضوع باعث شد تا علي دايي به مجلس فرا خوانده شود. علي دايي در مجلس صحبت از بازيكني كرد كه كارت معافيتش را به خاطر قطع‌نخاع گرفته و مداركي را هم ارائه داده، حالا آن بازيكن قصد شكايت از سرمربي سرخپوشان را دارد. علي حمودي در خصوص شايعاتي كه در مورد كارت پايان خدمت او مطرح شده، اظهار داشت:اول از همه بگويم كه كارت پايان خدمت من هيچ ربطي به قطع نخاع و اين مسائل ندارد و خوشبختانه مدارك آن هم موجود است. من چند سال پيش معافيت پزشكي گرفته‌ام و آزمايشات آن را هم پشت سر گذاشتم، همه كارهايم را هم به صورت قانوني انجام دادم ولي متأسفانه يك اظهار نظر بدون مطالعه و تحقيق باعث شده تا برايم دردسر درست شود ضمن اينكه اين كار او باعث از بين رفتن آبروي من شده است. من از وكيلم خواسته‌ام كه در مورد اين مسئله تحقيق و شكايت خود را به مراجع قضايي ارائه كند.
زهرا نعمتي الگوي نمونه ايراني مشاركت زنان در ورزش است
رئيس كميته بين‌المللي پارالمپيك زهرا نعمتي را الگوي نمونه ايراني مشاركت زنان در ورزش دانست. فيليپ كريون، در مراسم افتتاحيه ششمين دوره كنفرانس جهاني زنان در ورزش، در شهر هلسينكي كشور فنلاند تأكيد كرد زهرا نعمتي الگوي نمونه ايراني، باعث الهام بخشي به ساير زنان براي حضور بيشتر و مؤثر‌تر در ورزش خواهد بود. وي با اشاره به رشد شركت‌كنندگان زن در بازي‌هاي 2016 ريو گفت: زنان در 43 درصد از مسابقات همراه با مدال شركت خواهند نمود كه اين رقم 12 درصد بيش از بازي‌هاي لندن 2012 است. اين رشد بايد به شكل بنيادي از سطح ورزش پايه صورت گيرد. اگر مشاركت ورزشكاران به اندازه كافي در سطوح عالي نباشد، قطعاً نمي‌توان انتظار مسابقات بيشتر داشت. من از اينكه شاهد هستم بسياري از ورزشكاران زن پارالمپيكي توانسته‌اند براي نسل آينده الهام بخش باشند بسيار خرسندم.
 
 
ژنرال با استقلال 2 ساله بست
قرارداد امير قلعه‌نويي با تيم فوتبال استقلال امضا شد. پس از اينكه امير قلعه‌نويي چندين جلسه با افشارزاده برگزار كرد، در نهايت طرفين به توافق رسيدند و امير قلعه‌نويي براي دو سال ديگر به عنوان سرمربي در استقلال ماندني شد. مديرعامل استقلال با اشاره به اينكه در عقد قرارداد هيچ مشكلي وجود نداشت، اظهار كرد: شايعات زيادي قبل از اين به‌وجود آمده بود كه توافق‌ها به خاطر مسائل مالي به مشكل خورده اما قلعه‌نويي ديروز در دفتر من آمد و قرارداد دو ساله‌اش را امضا كرد تا اين گونه به شايعات پاسخ داده باشد. افشارزاده درمورد اينكه آيا قلعه‌نويي براي جذب بازيكن خارجي درخواستي داشته، اظهار داشت:  قرار است در فصل جديد جواد زرينچه، مهدي پاشازاده و ستار همداني همكاران قلعه‌نويي باشند و كريم بوستاني مربي‌ دروازه‌بانان اين تيم خواهد بود. ضمن اينكه امير حاج قاسم مربي بدنساز اين تيم باقي ماند. ايمان عالمي، علي لطيفي و نيما رسولي نيز به عنوان آناليزورهاي اين تيم حضور دارند.
 

 
 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار