کد خبر: 651974
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۹
با عضویت در هریک از کتابخانه‌های استان:
با راه‌اندازی سامانه جدید "سامان"، امکان عضویت سراسری هر فرد در همه کتابخانه‌های عمومی استان در پی عضو شدن در یک کتابخانه، فراهم شد.

حامد عطارها کارشناس این اداره کل با اعلام خبر فوق افزود: همزمان با بهره‌برداری از نرم‌افزار مدیریت جدید كتابخانه‌های عمومی كشور با نام سامان، مراجعان می‌‌توانند با عضویت در هریك از كتابخانه‌های عمومی استان از خدمات امانت همه كتابخانه‏های عمومی نهادی دیگر استفاده کنند.

وی تصریح کرد: هر فرد تنها با پرداخت یك حق عضویت سالانه، می‌تواند از خدمات امانت همه كتابخانه های عمومی تحت پوشش نهاد کتابخانه‌ها به صورت رایگان استفاده کند.

عطارها همچنان خاطرنشان کرد: البته در این طرح استفاده از سالن‏های مطالعه كتابخانه عمومی دیگر به صورت سراسری فراهم نیست و فرد برای استفاده محل مطالعه، مانند گذشته باید عضو همان کتابخانه باشد.

این کارشناس اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد ادامه داد: تعداد امانت برای اعضایی كه از امکان عضویّت سراسری استفاده می‏كنند، طبق دستورالعمل امانت در مجموع 5 نسخه کتاب از كتابخانه مبدأ و كتابخانه‏های مقصد در طول مدت امانت، خواهد بود.

عطارها در پایان بیان داشت: عضو كتابخانه موظّف است كلیّه منابع را از هر كتابخانه‏ای كه به امانت گرفته است، تا موعد مقرّر به همان كتابخانه تحویل دهد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر