کد خبر: 651973
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۲
مدیرعامل شرکت گاز استان یزد خبر داد:
مدیرعامل شرکت گاز استان یزد از رسیدن گاز به بافق خبر داد و گفت: نخستین مشعل گاز تا قبل از دی ماه سال جاری در بافق روشن می‌شود.

علیرضا پیله‌ور، در حاشیه بازدید از پروژه انتقال گاز به شهرستان بافق در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به تازگی خط انتقال گاز فهرج - بافق - بهاباد به طول 100 کیلومتر گازدار شده و گاز پس از گذشتن از پنج ایستگاه و تست شدن به بافق می‌رسد.

وی با اشاره به پیشرفت 90 درصدی ایستگاه تقلیل فشار گاز بافق گفت: خط گاز 24 اینچ بافق به طور کامل انجام و تست شده است و خط 16 اینچ نیز که مربوط به صنایع است، بیش از 85 درصد پیشرفت داشته و طبق برنامه ریزی پیمانکار تکمیل می‌شود.

پیله‌ور تصریح کرد: این روند ممکن است تا یک هفته به طول بیانجامد تا تزریق کامل صورت گیرد و نخستین مشعل گاز تا قبل از دی ماه سال جاری در بافق روشن می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد همچنین در زمینه پیشرفت گاز شهری بافق و نصب علمک خاطرنشان کرد: شبکه داخلی بافق به سه فاز تقسیم شده است که فاز اول آن به اتمام رسیده و فاز دوم آن هم 35 درصد پیشرفت داشته است.

پیله‌ور افزود: فاز سوم شبکه داخلی گاز شهری بافق نیز پس از اتمام فاز دوم و تامین اعتبار لازم انجام می‌شود.

وی همچنین با توصیه به شهروندان بافقی بیان داشت: تا زمانی که درب منازل، موسسات و کارخانجات شهر بافق مارک‌دار نشده‌اند، شهروندان برای لوله کشی داخلی اقدامی نکنند.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد عنوان کرد: مجوز لوله کشی داخلی، منوط به مارک‌دار شدن درب منازل است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر