کد خبر: 651533
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۶
همه چيز تحت تأثير جام جهاني
شروع رقابت‌هاي جام جهاني برزيل همه چيز را تحت‌الشعاع خود قرار داده است، به طوري كه...
فريدون حسن
شروع رقابت‌هاي جام جهاني برزيل همه چيز را تحت‌الشعاع خود قرار داده است، به طوري كه اكثر خبر‌گزاري‌ها و سايت‌هاي ورزشي بخش اعظم اخبار خود را به اين رقابت‌ها اختصاص داده‌اند.
امشب دو بازي از دو گروه C و D برگزار مي‌شود و ساعت 20:30، تيم‌هاي كلمبيا و يونان از گروه C به مصاف هم مي‌روند. از ساعت 23:30 هم اروگوئه و كاستاريكا برابر هم قرار مي‌گيرند، البته پيش از اين دو بازي از ساعت 2:30 بامداد امروز تيم‌هاي شيلي و استراليا از گروه B اولين بازي خود را انجام داده‌اند.  اما جداي اين ديدار‌ها كه هر كدام حساسيت خاص خود را دارند بامداد يكشنبه دو تيم مدعي انگلستان و ايتاليا از ساعت 2:30 به مصاف هم مي‌روند. لازم به ياد‌آوري نيست كه اين بازي دومين ديدار فينال گونه اين مسابقات پس از بازي اسپانيا و هلند شب گذشته است. بي‌شك تقابل روي هاجسون و چزاره پرندلي در اولين گام از جام جهاني 2014 تقابلي زيبا، نفس‌گير و تماشايي است؛ جدال دو انديشه متفاوت و دو غول فوتبال اروپا كه حالا بايد در امريكا جنوبي به دنبال موفقيت باشند. ايتاليا قهرمان چهار دوره جام جهاني و انگلستان قهرمان يك دوره مي‌خواهند از همين ابتدا ثابت كنند كه براي جبران حضور ضعيف خود در جام جهاني قبلي پا به برزيل گذاشته‌اند. روي هاجسون با اتكا به فوتبال بومي انگلستان و ستاره‌هاي مطرحي چون استيون جرارد و وين روني شب سختي را براي لاجوردي پوشان ايتاليا رقم مي‌زند. در آن سوي ميدان نيز چزاره پر‌ندلي با مرداني چون بوفون، پير‌لو و بالوتلي انديشه‌هاي تدافعي و تهاجمي خود را به گونه‌اي طراحي مي‌كند كه از پس سه شير‌ها بر آيد و گام اول را محكم بر‌دارد. بايد نشست و ديد كه تقابل اين دو تفكر فوتبال اروپا در نهايت به سود كدام يك به پايان مي‌رسد؛ تقابلي كه حتماً صحنه‌هاي ديدني و آموزشي زيادي براي فوتبال ما به همراه دارد. 
 
 بعد از تماشاي اين بازي، علاقه‌مندان به فوتبال مي‌توانند از ساعت 5:30 بامداد يكشنبه به ديدن بازي اولين نماينده آسيا يعني ژاپن برابر ساحل عاج بنشينند؛ ديداري كه شايد در ظاهر آسان به نظر آيد اما به طور حتم مردان چشم بادامي زاكروني بازي سختي برابر ياران دروگبا دارند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار