کد خبر: 650487
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۶
حكم اعدام پزشك قلابي كه به بهانه پيدا كردن كار قربانيان خود را بيهوش و پس از سرقت آنها را مورد آزار و اذيت قرار مي‌داد در شعبه 11 ديوان عالي تاييد شد.

حكم اعدام پزشك قلابي كه به بهانه پيدا كردن كار قربانيان خود را بيهوش و پس از سرقت آنها را مورد آزار و اذيت قرار مي‌داد در شعبه 11 ديوان عالي تاييد شد.

به گزارش اعتماد، در اين پرونده علي 54 ساله متاهل، داراي چند فقره سابقه كيفري بازداشت از تاريخ 4 آبان پارسال و متهم به مباشرت در سرقت مقرون به آزار با داروي بيهوشي به قصد تجاوز و غصب عنوان پزشك داروساز است.

نخستين جلسه محاكمه متهم براي رسيدگي به اتهام سرقت به صورت علني و به رياست قاضي اصغرزاده در 12 اسفند سال گذشته برگزار شد و در آن شكات پرونده به طرح شكايت پرداختند و مدعي شدند متهم به بهانه پيدا كردن كار، آنها را فريب داده و براي انجام آزمايشات پزشكي قبل از استخدام به قربانيان كپسول حاوي داروي بيهوشي داده بود.

در آن جلسه، پس از طرح شكايت شكات كه اغلب آنها به صورت خانوادگي در دام مرد شيطان‌صفت قرار گرفته بودند رييس دادگاه از متهم خواست براي دفاع از خودش در جايگاه قرار بگيرد.

 پس از قرار گرفتن متهم در جايگاه رييس دادگاه خطاب به وي گفت: شما متهم به ارتكاب 14 فقره سرقت مقرون به آزار از طريق بيهوش كردن شكات با دارو به بهانه پيدا كردن كار و لزوم آزمايش قبل از كار و هشت مورد تجاوز به عنف پس از بيهوشي قربانيان هستيد. در اين باره چه دفاعي داريد؟

متهم: من شكايت برخي شكات را قبول دارم ولي اتهام تجاوز را قبول ندارم. پس از آزادي از زندان با مشكل مالي روبه‌رو شده و به همين دليل مجبور شدم از قربانيان سرقت كنم. البته شكايت برخي از قربانيان درست نيست و آنها قصد اخاذي دارند.

دومين جلسه رسيدگي به اتهامات پزشك قلابي در وقت فوق‌العاده و به رياست قاضي اصغرزاده در 26 اسفند پارسال در شعبه 113 دادگاه كيفري استان تهران برگزار شد و در آن جلسه كه به صورت غير علني تشكيل شد، چهار نفر از شكات كه از سوي متهم مورد تجاوز قرار گرفته بودند حضور داشته و به طرح

شكايت پرداختند. در ادامه متهم به نام علي در جايگاه قرار گرفت و با رد اظهارات شكات گفت: من اتهام سرقت را قبول دارم اما مرتكب تجاوز به عنف نشده‌ام. پس از آخرين دفاعيات متهم و وكيل مدافعش رييس دادگاه و چهار قاضي مستشار وارد شور شدند و با بررسي دفاعيات متهم و وكيل مدافعش اظهارات شكات و محتويات پرونده علي را درخصوص اتهام سرقت به 10سال زندان، تحمل 74 ضربه شلاق و ردمال و درخصوص اتهام غصب عنوان پزشك به دو سال زندان و درخصوص اتهام تجاوز به عنف با اثبات تعدادي از شكات به سه بار اعدام محكوم كردند.

با اعتراض پزشك قلابي پرونده به ديوان عالي كشور فرستاده شد كه قضات شعبه 11 ديوان عالي كشور حكم را تاييد كردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار