کد خبر: 650014
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۸
مسئول کانون‌های مساجد یزد خبر داد:
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد، گفت: یکی از مهم‌ترین رسالت‌های کانون‌های مساجد تبیین و احیای گفتمان امام خمینی(ره) در جامعه است

 

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد، گفت: یکی از مهم‌ترین رسالت‌های کانون‌های مساجد تبیین و احیای گفتمان امام خمینی(ره) در جامعه است.

محسن رستگاری افزود: به همين منظور دومین جشنواره کشوری روح خدا به مناسبت سي و پنجمين سالگرد ارتحال امام‌خمینی(ره) و پنجاه و يكمين سالگرد قیام تاریخ ساز و ماندگار 15 خرداد به میزبانی دبیرخانه کانون‌های مساجد استان یزد در حال برگزاری است.

وي شناسایی ابعاد مختلف شخصیتی امام(ره)، آشکارسازی ابعاد قیام 15 خرداد و نقش رهبری امام خمینی(ره)، تبیین و احیای گفتمان امام(ره) و رهبری، ترویج سیره عملی و نظری امام خمینی(ره) و صدور آن به خارج از مرزها، تبیین و ترویج پیام های قیام 15خرداد و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام، تشریح نقش توده‌های مردم در حمایت از قیام 15 خرداد، تبیین نقش ولایت فقیه در جامعه اسلامی و جایگاه رهبری در نظام‌اسلامی و شناسایی ابعاد مختلف انقلاب 22 بهمن سال 57 و دستاوردهای آن را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره دانست.

رستگاري با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری، اظهار كرد: یکی دیگر از اهداف برگزاری این جشنواره تبیین این نامگذاری از سوی مقام معظم رهبری با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی است.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد با بیان این که مخاطب این جشنواره تمامی اقشار جامعه به خصوص نوجوانان و جوانان هستند،  افزود: دومین جشنواره کشوری روح خدا در 11 بخش شامل مقاله‌نویسی، شعر و سرود، مسابقه پیامکی، وصیت نامه امام(ره)، نشریات تجربی و ویژه‌نامه‌های مساجد، وبلاگ نویسی، مسابقه کتابخوانی، نقاشی و خوشنویسی، نامه‌ای به روح خدا،عکاسی و خاطره‌نویسی برگزار می‌شود.

وی از اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی به عنوان موضوع ویژه جشنواره یاد کرد و گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت masajedyazd.ir یا با شماره 03516246242 تماس حاصل كنند.

 

رستگاری آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره را هفتم مرداد ماه سال جاری اعلام کرد و افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره باید آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره به آدرس يزد -  بلوار دانشجو - دبیرخانه کانون‌های مساجد استان یزد، ارسال کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر