کد خبر: 649993
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۳
ابعاد تازه دوپينگ وزنه‌برداري
جريان دوپينگ چهار وزنه‌بردار نوجوان كشورمان هر روز ابعاد تازه‌تري پيدا مي‌كند...
وحيد صابري
جريان دوپينگ چهار وزنه‌بردار نوجوان كشورمان هر روز ابعاد تازه‌تري پيدا مي‌كند. بعد از اظهار نظرهاي روزهاي گذشته رئيس فدراسيون وزنه‌برداري و سرمربي تيم ملي نوجوانان حالا خود وزنه‌برداران دو‌پينگي هم لب به سخن گشوده‌اند و از چند و چون اين اتفاق زشت سخن گفته‌اند. نكته جالب اين كه نوك تيز انتقادات و اتهامات همه متوجه مربي شهرستاني است؛ مربي‌اي كه هنوز نامي از او برده نشده است.
   
  پوركاظمي: ثابت شود، مربي مجرم شناخته خواهد شد
رئيس فدراسيون پزشكي ورزشي در مورد دوپينگ وزنه‌برداران نوجوان ايراني و اينكه گفته مي‌شود مقصر شناسايي شده است، گفت: در صورت اثبات اين موضوع، مربي فوق به عنوان مجرم شناخته مي‌شود و از ميادين ورزشي محروم خواهد شد.  لطفعلي پوركاظمي در خصوص زمان ورود مأموران فدراسيون جهاني ضددوپينگ(وادا) به كشورمان گفت: قرار است دو مأمور آلماني وادا براي گرفتن نمونه‌هاي دوپينگ به ايران بيايند كه اقدامات ورود آنها نيز انجام شده است. با اين حال اگر واقعاً قصد ورود به ايران را داشته باشند بايد طي اين چند روز و نهايتاً تا سه روز آينده به كشورمان بيايند. رئيس فدراسيون پزشكي ورزشي در مورد دوپينگ وزنه‌برداران نوجوان ايراني و اينكه گفته مي‌شود مقصر شناسايي شده است، گفت: از رضازاده خواستيم مدارك و مستندات مورد نظرش را براي ما ارسال كند تا در صورت اثبات اين موضوع، مربي فوق به عنوان مجرم شناخته شده و از ميادين ورزشي محروم شود.
   
  باقري: تهديد كردند اگر حرف بزنيم ما را مي‌زنند
وزنه‌بردار تيم ملي نوجوانان درباره مثبت اعلام شدن نتيجه آزمايش‌اش گفت: ما ناخواسته قرباني اين موضوع شديم اما باوركنيد علاوه بر اينكه ما حيثيت و آبرو و مالمان را از دست داديم، تهديد هم شديم. پدر اين مربي شهرستاني بارها و بارها ما را تهديد مي‌كرد كه اگر از مصرف دارو به مربيان تيم ملي حرفي بزنيم ما را با چوب خواهند زد و ما هم از ترسمان چيزي نمي‌گفتيم.
باقري وزنه‌بردار دوپينگي با اشاره به اينكه اين مربي حتي از لحاظ مالي هم به ما رحم نكرد، اظهار داشت: او هميشه به ما وعده مي‌داد كه اين داروها هيچ وقت غير‌مجاز نبوده حتي او يك بار هم به اردو آمد و ما را به آزمايشگاه برد و آزمايش از ما گرفتند كه بعداً جواب منفي بودن، آن را به ما داد تا ما خيالمان بابت اين داروها راحت شود. ما هميشه اين داروها را كه مبلغش 400 هزار تومان بود حتي تا سه برابر قيمت مي‌خريديم. او هميشه ما را تهديد مي‌كرد كه در اردوي تيم ملي به حسين توكلي چيزي نگوييم كه در اين صورت محروم خواهيم شد.
   
  محمودي: مربي مازندراني از ما خواست دروغ بگوييم

ديگر وزنه‌بردار متهم به دوپينگ تيم‌ملي نوجوانان هم درباره مثبت اعلام شدن آزمايش‌اش گفت: واقعاً نمي‌دانم چه بگويم از اين بابت بسيار ناراحت هستم. زحمت ماه‌ها اردو به هدر رفت. فقط اين را بگويم كه اين مربي مازندراني هميشه از ما مي‌خواست كه دروغ بگوييم و از مصرف دارو به سرمربيان تيم ملي چيزي نگوييم. مهرشاد محمودي در ادامه اظهار داشت:ما به اين مربي كه پنج سال با او تمرين كرده بوديم اعتماد كرديم. شايد موضوع از آنجايي شروع شد كه اين مربي به ما دارو داد و خواست تا وقتي به اردو رفتيم اين موضوع را عنوان نكنيم تا از اردو خط نخوريم. ما هم به حرف او گوش كرديم و اين كار را انجام داديم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار