کد خبر: 649326
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۱
10 روز تا جام جهاني
هلند و مكزيك در ديدارهاي دوستانه از سد حريفان خود گذشتند. شنبه شب تيم‌هاي حاضر در...
هلند و مكزيك در ديدارهاي دوستانه از سد حريفان خود گذشتند. شنبه شب تيم‌هاي حاضر در جام جهاني بازي‌هاي دوستانه برگزار كردند كه در مهم‌ترين ديدار لاله‌هاي نارنجي در ديدار با غنا موفق شدند با تك گل دقيقه 6 رابين فن پرسي به پيروزي برسند. مكزيك هم با نتيجه 3 بر يك از سد اكوادور گذشت. در ساير ديدارها كرواسي در مصاف با مالي دو بر يك به برتري دست يافت، نروژ و روسيه به تساوي يك – يك رسيدند، الجزاير سه بر يك ارمنستان را برد، پرتغال و ايتاليا نيز با تساوي بدون گل مقابل يونان و ايرلند شكست خوردند.
  نارضايتي فان‌خال از مهاجمانش
لوئيس فان‌خال سرمربي تيم ملي هلند از عملكرد مهاجمان تيمش در بازي برابر غنا ابراز نارضايتي كرد: از عملكرد مهاجمانم راضي نيستم؛ چراكه فرصت‌هاي زيادي را از دست داديم. اگر كمي دقت مي‌كرديم مي‌توانستيم گل‌هاي بيشتري را به ثمر برسانيم. در نيمه نخست توانستيم فرصت‌هاي گل زيادي خلق كنيم اما بي‌دقتي مانع از گل شدن اين فرصت‌ها شد‌. گل زيبايي را به ثمر رسانديم اما از اين نتيجه‌ راضي نيستم؛ چراكه مي‌توانستيم خيلي راحت دو، سه گل ديگر را به ثمر برسانيم.
  به خاطر فان‌خال روي آتش هم راه مي‌روم
رابين فان پرسي كاپيتان هلند به ستايش از سرمربي‌اش پرداخت: فان‌خال اعتماد به نفسي را كه مي‌خواستم به من داد. او از من به عنوان مهاجم نوك استفاده كرد و اين همان پستي است كه من بسيار دوست دارم؛ همچنان كه من را به عنوان كاپيتان انتخاب كرد. مديون او هستم. در برزيل يك مهاجم شش دانگ خواهم بود و فرصت‌ها را به راحتي از دست نخواهم داد. فان‌خال مربي بسيار خوبي است. اگر او بخواهد حاضرم روي آتش هم راه بروم. تيم ملي هلند با هدايت مربي بزرگي چون فان‌خال كارهاي زيادي مي‌تواند در ميدان انجام دهد. اطمينان دارم كه مي‌توانيم نمايش درخشاني در برزيل داشته باشيم.
 
 پنج ستاره ايران در جام‌جهاني از ديد «آسوشيتدپرس»
خبرگزاري آسوشيتدپرس در گزارشي به معرفي پنج بازيكن ايران در جام‌جهاني 2014 برزيل پرداخته است. در اين مطلب آمده است: دانيل داوري دروازه‌باني كه در آلمان به دنيا آمده است، مي‌تواند باعث موفقيت يا عدم موفقيت ايران در جام‌جهاني 2014 برزيل شود. او تاكنون سه ديدار ملي در كارنامه خود داشته. اشكان دژآگه ها‌فبك فولام انگليس مي‌تواند در چند پست براي ايران به ميدان برود. مسعود شجاعي تنها نقطه ضعف‌اش كه در لاس پالماس بازي مي‌كند عملكرد پرفراز و نشيب اوست. جواد نكونام كاپيتان تيم ملي ايران كه از سال 2000 حضور در رده ملي را تجربه مي‌كند، با سابقه‌ترين بازيكن كارلوس كرش در جام جهاني محسوب مي‌شود. رضا قوچان‌نژاد مهاجم فعلي چارلتون انگليس نقش مهمي در صعود ايران به جام جهاني 2014 برزيل داشت.
 
 مونتوليوو جام جهاني را از دست داد
ها‌فبك تيم ملي ايتاليا به دليل مصدوميت حضور در جام جهاني 2014 برزيل را از دست داد. ريكاردو مونتوليوو در ديدار تيمش مقابل ايرلند به شدت مصدوم شد و از زمين مسابقه بيرون رفت. مونتوليوو دچار شكستگي پا شده است و بايد تحت عمل جراحي قرار گيرد.
  7 ثانيه حداكثر تأخير در پخش مسابقات جام‌جهاني
مجيد زين‌العابدين مدير شبكه 3 بر پخش بدون مشكل 64 مسابقه فوتبال جام‌جهاني تأكيد كرد: در حال حاضر تفاهم لازم براي خريد رايت پخش باز‌ي‌هاي جام‌جهاني انجام شده است و اين بازي‌ها بدون مشكل پخش مي‌شوند. نه تنها مسابقات جام‌جهاني بلكه ساير مسابقات نيز شايد تأخير چند ثانيه‌اي داشته باشند كه حداكثر آن هفت ثانيه است. در بازي‌هاي جام‌جهاني نيز بيش از اين نخواهد بود و به طور كلي پخش مسابقات ورزشي بدون مشكل و مطابق با ضوابط اخلاقي است.
 10 شوك به پله در آستانه جام جهاني
 روز مانده به آغاز رقابت‌هاي جام جهاني 2014 برزيل پسر پله، اسطوره فوتبال اين كشور به دليل پولشويي و قاچاق مواد مخدر به 33 سال زندان محكوم شد. ادينيو كه فوتباليستي بازنشسته است در دهه 90 ميلادي دروازه‌بان تيم سانتوس برزيل بوده است. اولين بازداشت ادينيو به سال 2005 باز مي‌گشت كه به دليل قاچاق مواد مخدر در شهر سانتوس دستگير شد هر چند وي مدعي شد به مواد مخدر اعتياد دارد ولي قاچاق مواد مخدر را نپذيرفت. ادينيو پسر سوم پله 74 ساله است.
  تهديد هكرها به حملات سايبري
يك گروه از هكرها تهديد كردند كه در طول جام جهاني 2014 فوتبال در برزيل عليه شركت‌هايي كه از اين مسابقات حمايت مي‌كنند، حملات سايبري اعمال مي‌كنند. اين گروه در حالي چنين تهديدي را مطرح كرده كه به طور غير قانوني وارد شبكه وزارت خارجه برزيل شدند و ده‌ها پست اينترنتي محرمانه اين وزارتخانه را فاش نمودند.
  بدرقه تيم ملي آلمان توسط قهرمانان پيشين ژرمن‌ها
تيم ملي آلمان پيش از حضور در برزيل، توسط بازيكنان تيم‌هاي قهرمان دوره‌هاي قبلي جام جهاني ژرمن‌ها در جشني به نام «فستيوال قهرمانان جهان» بدرقه شد. تعداد مهمان‌هاي دعوت شده از سوي فدراسيون فوتبال آلمان حدود 300 نفر بوده است.
 
روني: اين بهترين انگليس دهه گذشته است
وين روني مهاجم تيم ملي انگليس مطمئن است كه بازيكنان كم تجربه حاضر در تيم انگليس مي‌توانند تورنمنت خوبي را به كمك با تجربه‌ها بگذرانند: اين تيم، بهترين تيمي است كه در 11 سال حضورم در تيم ملي در آن بازي كردم. نقطه ضعف بزرگ ما اين است كه بازيكناني در تيم هستند كه تجربه رقابت‌هاي بزرگ فوتبال را نداشته‌اند. نمي‌توانم هيچ پيش بيني از نتايج انگليس در برزيل كنم و به همين دليل است كه براي جام جهاني بسيار هيجان زده هستم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار