کد خبر: 648673
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۷
حجت الاسلام محمود میرجلیلی:
معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان یزد، از اجرای طرح نشاط معنوی در سطح ۳۵ امامزاده و بقاع متبرکه استان خبر داد.

حجت الاسلام محمود میرجلیلی معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، با اشاره به فرا رسیدن فصل تابستان و تعطیلی مدارس و آغاز اوقات فراغت دانش آموزان از برگزاری طرح نشاط معنوی در سطح 35 امامزاده و بقعه متبرکه استان خبر داد.

وی افزود: این طرح با حضور روحانیون بومی و اعزامی از استان قم در سطح امامزادگان شاخص استان برگزار می شود.

میرجلیلی، با بیان اینکه وجهی از شرکت کنندگان در این طرح دریافت نمی شود، اظهار داشت: در این طرح مسائل دینی، تربیتی، احکام، عقاید، اخلاق و ... به شرکت کنندگان ارائه می شود.

وی افزود: علاقه مندان جهت شرکت در این طرح می توانند جهت ثبت نام به ادارت اوقاف شهرستان ها و یا امامزادگان و بقاع متبرکه مراجعه کنند.

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان یزد، با شاره به برگزاری این طرح در تمام رده های سنی تصریح کرد: برنامه های ورزشی، اردوهای یک روزه، مسابقات مختلف و ... از برنامه های جنبی این طرح است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته این طرح در سطح 34 امامزاده و بقعه متبرکه در استان برگزار شد، افزود: سال گذشته بیش از دو هزار نفر در چهار مقطع ابتدایی، راهنمایی، متوسطه و بالاتر از متوسطه در طرح نشاط معنوی در استان شرکت کرده اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر