کد خبر: 648382
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۷
فرمانده سپاه استان البرز:
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع ) استان البرز از وحدت مردم و مسوولان به عنوان مهم ترین رکن برای دستیابی به اهداف والای نظام اسلامی در داخل و بیرون از مرزهای جغرافیایی یاد کرد.

سردارعلی استاد حسینی در آیین با شکوه مبعث پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) در شهرستان نظرآباد با تبریک این روز خجسته ، افزود: وحدت مردم و مسوولان در 35 سال گذشته رمز بسیاری از موفقیت ها در عرصه های دفاعی ، علمی ، اقتصادی و فرهنگی بوده است .

 

وی ادامه داد: امروز و دراین برهه حساس برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و برنامه های اقتصادی و فرهنگی باید متحد شویم تا بتوان به اهداف والا وارزشمند انقلاب و نظام اسلامی که همانا خدمت به مردم و سرافرازی دین مبین اسلام است، دست یافت.

 

استاد حسینی بیان کرد: تاریخ هیچگاه حماسه آفرینی های ملت ولایت مدار ایران را در حماسه آزاد سازی خرمشهر ، 9 دی و 22 بهمن را فراموش نمی کند و این پیروزی ها همه در سایه وحدت به دست آمد.

 

فرمانده سپاه استان البرز در ادامه گفت : امروز هم روز مبارزه با دشمن در بخش فرهنگی و اقتصادی است که رهبر معظم انقلاب همواره در دیدارهای مختلف با مردم و مسوولان تنها راه علاج کشور را برای رهایی از مشکلات در اولویت قرار گرفتن اقتصاد مقاومتی ،فرهنگ انقلابی و دینی و شتاب در پیشرفت های علمی با توجه به توانمندیهای درون کشور تاکید دارند.

 

وی با اشاره به روند مذاکرات هسته ای ایران و زیاده خواهی های سران سلطه گر در این پرونده یادآورشد: مردم ایران این دانش بومی و صلح آمیز را حق مسلم خود می دانند و تیم مذاکره کننده نیز در روند این پرونده باید دقت لازم را نسبت به توصیه ها ی رهبر معظم انقلاب و خواسته های مردم داشته باشد.

 

در این آیین مردم و بسیجیان شهرستان نظرآباد شعار ما همه سرباز ولایت هستیم سر دادند و بار دیگر با آرمانهای دینی برگرفته از اسلام ناب محمدی (ص) تجدید میثاق کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار