کد خبر: 647205
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۷
سرپرست ارشاد یزد:
سرپرست اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان یزد بااشاره به رسالت خطیر روابط عمومی ها، گفت: دست کم گرفتن روابط عمومی باعث سقوط یک سازمان می شود.

محمدرضا دهبیدی پوردرآیین تقدیرازروابط عمومی ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانهای استان یزد و واحدهای تابعه خواهان فعالیت تر شدن آنها به وظایف روابط عمومی شد.

وی جریان سازی فرهنگی با توجه به فعالیت های زیاد روابط عمومی را ازوظایف عمده روابط عمومی ادارات ارشاد اسلامی شهرستانها عنوان کرد و گفت:امسال با توجه به اینکه در سطح استان یزد فعالیت متنوع فرهنگی و هنری برگزارمی شود روابط عمومی ها باید در اطلاع رسانی و گزارش دهی ان به موقع وارد عمل شوند.

وی در عین حال باشاره به اینکه وظیفه روابط عمومی فقط خبررسانی نیست،تاکید کرد که باید سعی شود روابط عمومی ها تعامل مناسبی با رسانه ها داشته باشند.

در ادامه حسن مفیدی معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با تقدیر از فعالیت های روابط عمومی ادارات ارشاد اسلامی شهرستانهای استان یزد گفت:فراگیری و به روز بودن علم روابط عمومی یک ضرورت است.

وی ادامه داد که روابط عمومی دیگر به شکل سنتی نمی تواند برای مخاطب سازمان و برون سازمان راضی کننده باشد.وی افزود:در این راستا با پیشرفت تکنولوژی های اتباطی از روابط عمومی الکترونیک  باید بهره بیشتری نمود.

معاون فرهنگی ارشاد اسلامی استان یزد در بخش دیگر سخنانش خواهان تعامل مناسب روابط عمومی ادارات شهرستانها با رسانه ها شد.به گفته این مقام مسئول در حال حاضر فعالیت رو به رشدی از سوی رسانه های مجازی استان یزد آغاز شده است.

وی همچنین از رسانه های مجازی استان یزد خواست با حضور در این اداره کل نسبت به ثبت قانونی پایگاه اطلاع رسانی خود اقدام نمایند.

احمد ذاکری مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزدنیز باارائه گزارشی از فعالیت های روابط عمومی این اداره کل گفت:تاکنون طی دو سال گذشته روابط عمومی ارشاد اسلامی استان یزد در سطح کشورتوانسته است رتبه های خوبی را به خود اختصاص دهد.

وی گفت:روابط عمومی این اداره کل بنا دارد در هفته دولت روابط عمومی برتر واحدهای تابعه و شهرستانی خود را معرفی و از آن تقدیر نماید.

وی همچنین اظهارداشت:برگزاری کلاسهای آموزشی از دیگر برنامه مهم روابط عمومی این اداره کل خواهد بود.به گفته وی در این دوره کلاسهای اموزشی نظیر؛اصول روابط عمومی،ارتباط با رسانه،خبرنویسی ورسانه و فرهنگ برگزارمی گردد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر