کد خبر: 645912
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۶
مردي که کودکان کار را با وعده يک شغل خوب فريب داده و به مناطق خلوت مي‌کشاند و سپس از آنان زورگيري مي‌کرد، توسط پليس دستگير شد.

ساعت 19 جمعه شب ماموران گشت انتظامي اين يگان حين گشت زني در دولتخواه بودند که متوجه زورگيري از يک پسر بچه توسط راکب يک دستگاه موتورسيکلت شدند و ماموران با مشاهده اين وضعيت در صدد دستگير متهم برآمدند.

متهم به محض مشاهده پليس فرار را بر قرار ترجيح داده و به سرعت متواري شد ماموران با اجراي طرح مهار دقايقي بعد موفق به دستگيري سارق زورگير که خود را «شهرام» 24 ساله معرفي کرد، شدند و در بازرسي از وي گوشي تلفن همراه مالباخته به همراه سيصد هزار تومان وجه نقد از متهم کشف شد. متهم پس از دستگيري به همراه شاکي به کلانتري دلالت داده شد و تحت بازحويي‌هاي فني قرار گرفت.

 در ادامه شاکي در تحقيقات پليسي به ماموران اظهارا داشت: در کمربندي جاده ساوه متهم به عنوان اينکه به وي کار بنايي مي‌دهد وي را فريب داده و پس از رفتن به محل خلوت و متروک اقدام به زورگيري و پاشيدن اسپري اشک آور و وارد آوردن ضربات جزئي با چاقو به وي نموده که سپس با حضور مامورين سارق زورگير دستگير شده است.

پس از تفهيم اتهام به متهم «شهرام» 24 ساله ضمن اعتراف به جرم خود اظهارداشت:با موتورسيکلت ضمن پرسه زني در طول برزرگراه آزادگان تحت عنوان مسافرکش اقدام به سوار نمودن کارگران فصلي و ساختماني کرده و آنان را پس از کشاندن به محل خلوت در دولتخواه از انان زوگير کرده و اموالشان را به سرقت مي‌برم.

سرهنگ اميد بهمنياري رئيس کلانتري 152 خاني آباد نو درباره اين خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: پس از اعترافات صريح متهم به جرم خود پرونده ايي در اين رابطه تشکيل و جهت واکاوي زواياي پنهان آن در اختيار کارآکاهان پايگاه پنجم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.
 
 
 
منبع: مردم‌سالاري
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
0
0
چه فایده چند روز میرود زندان میچرد و پروارتر و آموزش دیده تر به جامعه بر میگرددو بزه ها و جرمها و جنایتهای بزرگتر انجام میدهد؟! ...
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار