کد خبر: 645066
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۲
مشاور استاندار خبر داد !
مشاور استاندار بوشهر درامور جوانان گفت: مسائل و مشکلات جوانان بوشهر در بخش‌های ازدواج و جوانان، اشتغال و جوانان، اجتماعی و فرهنگی در کمیته‌های تخصصی بررسی می‌شود.

یونس قیصی زاده در نشست هماهنگی برگزاری همایش جوانان، امید و توسعه با بیان اینکه در این زمینه، برنامه های مختلفی تدارک دیده شده  اظهار کرد: برگزاری همایش جوانان، امید و توسعه  نخستین برنامه در حوزه جوانان محسوب می‌شود و سعی می‌شود با برگزاری متنوع ،متناوب و کم هزینه، شاهد تکرار آن در طول سال باشیم.

وی هدف از برگزاری این همایش را تشویق جوانان به روی آوردن و فعالیت در نهادهای مردم محور اعلام کرد و افزود : تبیین و معرفی برنامه‌های دولت تدبیر و امید در حوزه جوانان، استفاده از دیدگاه صاحب نظران و استادان حوزه جوانان و حساس کردن جوانان به توسعه استان بوشهر از دیگر اهداف برگزاری این همایش است.

مشاور استاندار در امور جوانان افزود: هدف این است که ظرفیت جوانان در فضای جدید سیاسی در خدمت توسعه استان قرار گیرد.

قیصی زاده نخستین همایش جوانان، امید و توسعه  را یک همایش عمومی خواند و گفت: بعد از برگزاری این همایش، در هفته جوانان هم برنامه مفصلی با محوریت اداره کل ورزش و جوانان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: همایش‌های بعدی به صورت تخصصی با موضوعات ازدواج و جوانان، اشتغال و جوانان، اجتماعی و ... برگزار می‌شود با این هدف که دولت متولی برگزاری این همایش ها نباشد بلکه برگزاری همایش‌های بعدی به تشکل‌های مردم نهاد واگذار گردد و دولت تنها نقش حمایتی داشته باشد.

مشاور استاندار در امور جوانان، با اشاره به حسن نظر استاندار بوشهر بر تسریع در برگزاری همایش  جوانان، امید و توسعه  بیان کرد: در نظر است این همایش‌ها به صورت چرخشی در همه شهرستان‌ها برگزار شود تا همه جوانان فرصت حضور و استفاده از آن را داشته باشند.

وی تاریخ برگزاری این همایش را 25 اردیبهشت ماه در محل مجتمع فرهنگی هنری بوشهر اعلام کرد و گفت: این همایش یک میهمان ویژه از نهاد ریاست جمهوری نیز دارد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر