کد خبر: 645043
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۷
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی :
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر از عدم پرداخت حق آلایندگی از سوی شرکت ها و تاسیسات نفتی استان که برای محیط پیرامونی آلوده کننده هستند خبر داد!

محمد جواد بیات در نشست شهرداران استان بوشهر افزود: سالهاست شهرداران این استان در زمینه دریافت حق آلایندگی، با مشکل روبه رو هستند.

وی اضافه کرد: مکاتبات زیادی با مسوولان شرکت های نفتی انجام شده و حتی حساب برخی از شرکت ها را مسدود کرده ایم اما تاکنون این اقدامات نتیجه بخش نبوده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر اضافه کرد: به طور مشخص شرکت نفت فلات قاره در منطقه بهره گان شهرستان دیلم از سال 82 تاکنون عوارض آلایندگی به شهرداری امام حسن پرداخت نکرده است.

بیات ادامه داد: شرکت های نفتی در استان بوشهر حتی از پرداخت مالیات برارزش افزوده که نقشی مهم در تامین منابع مالی شهرداری ها برای اجرای طرح های عمرانی دارد نیز خودداری می کنند.

شهردار برازجان به نمایندگی شهرداران شهرستان دشتستان نیز دراین نشست گفت: از سال 86  تاکنون عوارض آلایندگی چاههای نفتی منطقه نرگسی در حوزه جغرافیایی شهر وحدتیه پرداخت نشده است.

ماشاالله احمدی افزود: کارخانه سیمان دشتستان نیز 50 میلیارد ریال بابت آلایندگی به شهرداری برازجان بدهکار است اما از پرداخت آن خودداری می کند.

وی یادآورشد: با توجه به مشکلات شهرداری ها در تامین اعتبار برای اجرای طرح های عمران و آبادانی شهرها همکاری شرکت ها در پرداخت حق آلایندگی نقشی مهم در شتاب توسعه و افزایش رضایت مندی مردم دارد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر