کد خبر: 644799
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۹
مدیرکل دفترامور روستایی استانداری خبر داد !
مدیرکل دفترامور روستایی استانداری بوشهرگفت: طرح بیمه روستایی وعشایری برای همه کسانی که فاقد هرنوع بیمه در روستاها ساکن هستند، اجرایی می شود.

حسین عالی نژاد درجلسه دهیاران شهرستان دشتی افزود: اجرای این طرح با همکاری بیمه روستایی وعشایری انجام می شود وهمه روستاییان بیمه شده عضو این صندوق از مزایایی ازجمله از کار افتادگی و بازنشستگی نیز برخوردار خواهند شد.

وی از دهیاران خواست برای رفاه حال روستاییان وعشایر واجرای موفقیت آمیز ثبت نام، با بیمه روستایی وعشایرهمکاری وتعامل خوبی داشته باشند.

عالی نژاد اضافه کرد: هم اکنون 354 دهیاری دراستان بوشهر راه اندازی شده است که خدمت رسانی به روستاییان استان را برعهده دارند.

وی ادامه داد: امسال درهمه روستاهای استان بوشهر پارک محله ای وفضای سبز ساخته خواهد شد که در پرکردن اوقات فراغت کودکان ونوجوانان ومردم روستاها بسیارموثراست.

مدیرکل دفترامور روستایی استانداری بوشهر درپاسخ به درخواست دهیاران برای احداث ساختمان دهیاری اظهار کرد: 11ساختمان دهیاری دردشتی ساخته شده و امیدواریم درسال جاری نیز کار ساخت بقیه دهیاری ها آغاز شود.

عالی نژاد افزود: درطراحی ساخت ساختمان دهیاری های جدید یک دفترکارنیز برای شورای اسلامی روستایی در نطر گرفته شده است که آنها می تواندد فعالیت خود را به صورت سازماندهی شده انجام دهند ومردم نیز دسترسی راحت تری به شوراها داشته باشند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر