کد خبر: 643932
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۳
اينكه بسياري از خريدهاي استقلال در فصل گذشته با حرف و حديث روبه‌رو بود شكي در آن نيست...
وحيد صابري
استقلالي‌ها با من مثل يك برده رفتار كردند
 
اينكه بسياري از خريدهاي استقلال در فصل گذشته با حرف و حديث روبه‌رو بود شكي در آن نيست اما خريد كبه واقعاً شاهكار قلعه نويي بود؛ بازيكني كه نه به لحاظ فني در حد و اندازه استقلال بود، نه از لحاظ اخلاقي. كبه در اين مدت كوتاه مشكلات زيادي را هم براي استقلال به‌وجود آورده بود. از درگيري او با مجيد صالح در كيش گرفته تا درگيري‌اش با پليس اداره گذرنامه و به تازگي هم با معاون باشگاه استقلال دعوايش شده است. كبه كه به خاطر پاسپورت در باشگاه با اميري معاون باشگاه استقلال درگيري پيدا كرده بود، مي‌گويد: حرف‌هايي كه در اين مدت درباره من مي‌زنند اصلاً درست نيست. آنها به هيچ عنوان در باشگاه استقلال به من احترام نمي‌گذاشتند و حتي آقاي اميري با من دست هم نمي‌داد و شايد اگر به ايشان پول مي‌دادم، كارها درست مي‌شد. مسئولان باشگاه استقلال حتي براي من و همسرم هتل نگرفتند و اگر من در خانه دوستم نمي‌ماندم شايد شب‌ها بايد در خيابان مي‌خوابيدم. آنها مانند برده با من رفتار مي‌كردند.
 
 توسل به خدا و ائمه قوي‌ترين دوپينگ براي ورزشكاران است
آيت الله قائم مقامي كه با حضور در اداره ورزش و جوانان حوزه جنوب غرب در افتتاح نمازخانه ورزشگاه شهداي هويزه شركت كرده بود، اظهار داشت: دعا كنيم هيچ ورزشكاري نباشد كه سجده نكند به درگاه خدا و ان‌شاءالله تمام ورزشكاران و قهرمانان ما در كنار ورزش و قهرماني به درگاه خداوند متعال سجده كنند. استاد و مدرس حوزه و دانشگاه با اشاره به اينكه ساخت نمازخانه در ورزشگاه‌‌ها كار بسيار پسنديده‌اي است، گفت: اعتقاد دارم ورزشكاران در كنار تقويت جسم خود با توكل به خداوند و ائمه معصومين بايد به تقويت روح خود نيز بپردازند. گاهي اوقات حرف‌هايي زده مي‌شود در رابطه با دوپينگ، اما بايد عرض كنم دوپينگ واقعي، دوپينگ مثبت الهي استمداد از خدا و اهل بيت عصمت و طهارت ‌است. همه ورزشكاران بايد اهل يا علي (ع ) باشند، اهل يا حسين (ع ) باشند و توسل به خدا و ائمه بالاترين و قوي‌ترين دوپينگ براي ورزشكاران مسلمان است. اميدوارم در همه ورزشگاه‌ها به مسائل ديني و جايگاه نماز و نمازخانه توجه ويژه شود.
 
 
به اردوها بر مي‌گردم
چربي خون بالا و قند باعث شد انوشيرواني اردوي تيم ملي را ترك كند تا علنا بازي‌هاي آسيايي را از دست داده باشد، اين در حالي است كه نايب قهرمان المپيك مي‌گويد: 10 روز زير نظر پزشك تغذيه مواظب وزنم هستم و در صورت پايين آمدن چربي خونم به اردوها برمي‌گردم و اگر بر‌گردم، قطعاً در بازي‌هاي آسيايي روي تخته مي‌روم. سجاد انوشيرواني با اشاره به اينكه چند روز پيش در تمرينات احساس ضعف كردم، گفت: مدتي بود كه احساس سرگيجه داشتم. فكر مي‌كردم به خاطر فشار تمرينات است، اما وقتي بدنم زير بار وزنه‌ها كم آورد به آقاي زارع گفتم كه بايد چكابي داشته باشم و متوجه شدم چربي خونم بالا است.حرف‌هاي انوشيرواني درحالي مطرح مي‌شود كه ديروز اين شايعه در شهر پيچيد كه او به‌خاطر حضور مأموران وادا و تست دوپينگ اردو را ترك كرده كه البته خود او و زارع سرمربي تيم به‌شدت اين شايعه را رد كردند و حتي در‌صورت لزوم تست دپينگ هم مي‌دهد.
 
 
بايد قهرمان آسيا شويم
مسابقات فوتسال جام ملت‌هاي آسيا از امروز در حالي در كشور ويتنام آغاز مي‌شود كه تيم ملي فوتسال كشورمان مي‌بايست در اولين ديدار به مصاف تيم ملي اندونزي برود. سرمربي تيم ملي فوتسال ايران با اشاره به ناكامي ايران در دوره گذشته مسابقات جام ملت‌هاي آسيا مي‌گويد: ناكامي تيم ملي در دوره قبلي نشان مي‌دهد كه ما كار راحتي در در جام ملت‌ها نخواهيم داشت. البته ما چهار بازي تداركاتي قبل از اعزام به ويتنام داشتيم كه از آن راضي بودم، به خصوص وقتي لژيونر‌ها آمدند تيم تركيب اصلي خودش را پيدا كرد. به هر حال ما تمام تلاش‌مان را در اين دوره از رقابت‌ها انجام خواهيم داد و بايد قهرمان آسيا شويم. خسوس كاندلاس درباره اينكه چرا با دو دروازه‌بان در اين رقابت‌ها شركت كرده، اظهار داشت: دليلم اين است كه 10 روز بازي فشرده به بازيكنان فشار زيادي وارد مي‌كند. در مسابقات داخل سالن آسيا بود كه به من ثابت شد بايد اين ريسك را قبول كنم تا با دو دروازه‌بان به جام ملت‌ها بيايم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار