کد خبر: 643928
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۷
چلسي- اتلتيكو مادريد
دومين بازي مرحله نيمه‌ نهايي ليگ قهرمانان اروپا امشب در...
فريدون حسن
دومين بازي مرحله نيمه‌ نهايي ليگ قهرمانان اروپا امشب در استمفوردبريج لندن برگزار مي‌شود؛ جايي كه شاگردان مورينيو در برابر مردان ديگو سيمئونه قرار مي‌گيرند.
آتلتيكومادريد و چلسي در ديدار رفت به تساوي بدون گل رضايت دادند تا همه چيز به بازي امشب كشيده شود. مورينيو كه تساوي هفته اول به قيمت از دست دادن چهار بازيكن برايش تمام شد، امشب كاري دشوار پيش رو دارد. البته شاگردان جوان آقاي خاص عصر يكشنبه و در بازي حساس مقابل ليورپول شايستگي‌هاي خود را نشان دادند و در حالي كه كمتر كسي تصور آن را داشت 2 بر صفر پيروز شدند تا مورينيو اميدوار باشد امشب هم مي‌تواند به آنها اطمينان كند.  در سوي مقابل تيم دوم شهر مادريد اين روزها كاملاً در اوج است، آتلتيكو در حال حاضر صدرنشين بي‌رقيب ليگا و شانس اول قهرماني است، آتلتيكو براي بازي امشب تمام مردان خود را در اختيار دارد. البته آنها يك محروم دارند «گابي» كه شايد در جمع مهره‌ها و ستاره‌هاي تأثيرگذار اين تيم چندان به چشم نيايد، به همين خاطر است كه كفه‌ ترازو از اين بابت به سود آتلتيكو سنگيني مي‌كند. نكته قابل توجه در ديدار امشب اين است كه آقاي خاص فوتبال دنيا نمي‌تواند از روش‌هاي مرسوم و تدافعي خود طي چند بازي گذشته مقابل حريفان در زمين خودي استفاده كند. بي‌ترديد تماشاگران چلسي نمي‌پسندند كه تيم‌شان رو به دفاع محض بياورد و دل به ضدحملات خوش كند. اين سيستمي بود كه چلسي در بازي رفت پيش گرفت و در زمين حريف موفق هم بود، اما داستان استمفوردبريج متفاوت است.
 
چلسي بايد حمله كند و اين بهترين فرصت براي مهاجمان و هافبك‌هاي فرصت‌طلب آتلتيكو مادريد است تا با استفاده از فضاهاي خالي به وجود آمده به تيم مورينيو ضربه بزنند. بايد توجه داشت كه يك تساوي با گل نيز تيم اسپانيايي‌ را راهي ديدار فينال مي‌كند.  تيم دوم شهر مادريد براي اولين بار است كه گام به اين مرحله از رقابت‌هاي ليگ قهرمانان مي‌گذارد، اما چلسي در سال‌هاي اخير شش بار حضور در اين مرحله را تجربه كرده كه يك بار منجر به قهرماني در سال 2012 شده است.  دو تيم تاكنون چهار بار برابر يكديگر قرار گرفته‌اند كه سهم هر كدام يك پيروزي با نتيجه مشابه 4 بر يك بوده و دو بازي هم به تساوي انجاميده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار