کد خبر: 643401
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۱
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیلم خبر داد !
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیلم گفت: ۹۳۶ فرصت شغلی سال گذشته در شهرستان دیلم فراهم شد و این در حالی است که سهمیه تعیین شده برای این شهرستان ۸۱۳ شغل بود که نشان از رشد ۱۱۵ درصدی اشتغال زایی در دیلم است.

رضا صبوری  در جمع خبرنگاران با گرامیداشت هفته کار وکارگر اظهارکرد: با توجه به این که دین مبین اسلام برای کارگر اهمیت خاصی قائل شده، مسئولیت دولتمردان در تامین امنیت شغلی کارگران دوچندان باید باشد.

وی با بیان اینکه در هفته کار و کارگر برنامه های مختلفی در شهرستان دیلم اجرا می‌شود تصریح کرد: شرکت کارگران شهرستان با لباس فرم درنماز جمعه، جشن بزرگ کارگری، تجلیل از کارگران وکارفرمایان نمونه دارای رتبه استان و شهرستان را از برنامه های پیش بینی شده در هفته کاروکارگر است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیلم گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا، امام جمعه و فرماندار، بازنشستگان، واحد نمونه کار استان، شرکت تهران جنوب، غبار روبی گلزار شهدا از دیگر برنامه های این هفته در شهرستان است.

صبوری از از رشد 115 درصدی اشتغال زایی در شهرستان دیلم خبرداد و گفت: 936 فرصت شغلی سال گذشته در شهرستان دیلم فراهم شد و این در حالی است که سهمیه تعیین شده برای این شهرستان 813 شغل بود که نشان از رشد 115 درصدی اشتغال زایی در دیلم است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر