کد خبر: 643387
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۱
پاي پيكان و فرهاد كاظمي هنوز به نزديكي ليگ برتر هم نرسيده كه باز...
فريدون حسن

 
 
سروصداها در خصوص دلال بازي و تماس‌‌هاي مشكوك بلند شد. بازي فجر شهيد سپاسي و پيكان درنهايت بدون گل مساوي شد تا همه چيز به بازي برگشت ختم شود، اما صحبت‌‌هاي مديرعامل باشگاه فجر حرف‌هايي نبود كه بشود به سادگي از كنار آنها گذشت. جعفر جعفري مي‌گويد: بازيكن تيم بعد از بازي در رختكن به من گفت طي روزهاي گذشته يك دلال سابقه‌دار پيش از 10 بار با او تماس گرفته است تا برابر پيكان بازي نكند.  كاملاً مشخص است كه اين تماس‌ها از طرف چه كسي بوده حالا آنها كه مي‌گفتند فدراسيون هواي تيم فجر را دارد، ببينند كه ما براي ماندن بازي مي‌كنيم و تازه با اين مشكلات هم دست به گريبان هستيم. خواسته ما اين است كه با ناپاكي در فوتبال مبارزه كنند. با اين ادعاها بازي برگشت دو تيم حساسيتي دو چندان پيدا كرده است. بايد ديد واكنش پيكاني‌ها به اعتراض‌ها و اتهاماتي كه فجري‌ها به آنها زده‌اند چيست.
 
 كناره‌گيري سليقه‌اي كاپيتان
كناره‌گيري محمد كشاورز از تيم ملي فوتسال از آن دست خبرهايي بود كه همه مات و مبهوت شنيدن آن هستند. وحيد شمسايي شايد اولين كسي بود كه به اين خبر واكنش نشان داد، اما ديروز اين خبر قطعيت پيدا كرد و كاپيتان تيم ملي فوتبال اعلام كرد حاضر نيست به هر قيمتي در تيم ملي باشد.  محمد كشاورز گفت: من به طور كامل از تيم ملي خداحافظي نكرده‌ام، بلكه فقط در بازي‌‌هاي آسيايي پيش‌رو آن هم به دليل مصدوميت و برخي بي‌حرمتي‌هايي كه نسبت به من در تيم ملي فوتسال رخ داده تصميم گرفته‌ام از حضور در اين بازي‌ها انصراف دهم. وقتي احساس كنم كه نمي‌توانم به تيم ملي كمك كنم، قطعاً در آن حضور نخواهم داشت و حاضر نيستم به هر قيمتي بازي كنم.  كشاورز در خصوص بي‌احترامي انجام شده نسبت به خود نيز نظرات جالبي دارد: اين بي‌احترامي‌ها به صورت مستقيم نبوده و خيلي از آنها نيز ناخواسته بوده است.  جالب اينكه بازيكني كه كاپيتان تيم ملي است بنا به سليقه خودش از تيم ملي كناره‌گيري مي‌كند و بنا به سليقه خودش فكر مي‌كند به او بي‌احترامي شده، بنابراين كاملاً سليقه‌اي كنار مي‌رود تا هر وقت سليقه‌اش اجازه داد در خدمت تيم ملي فوتسال باشد.
 
آقاي دايي خدايي هم هست
بعد از ظهر شنبه حرف‌هايي از علي دايي روي خروجي خبرگزاري‌ها قرار گرفت مبني بر اينكه سرمربي پرسپوليس مدعي شده وزارت ورزش به خبرنگاران رسانه‌ها براي حمايت بي قيد و شرط از اين وزارت پول پرداخت كرده است.  حرف‌‌هاي دايي واكنش‌‌هاي زيادي به همراه داشت از جمله اينكه امير رضا خادم نماينده تام‌الاختيار وزير ورزش در امور واگذاري سرخابي‌ها خطاب به دايي گفت: همه جامعه من را مي‌شناسند. در دوران قهرماني و مدير تيم نحوه برخوردم با جرايد هم مشخص است، بهتر است در اين باره هم ارباب جرايد صحبت كنند اما حرفي را سربسته مي‌گويم دايي بداند خدايي هم هست و بايد نسبت به صحبت‌هايي كه مي‌كنيم پاسخگو باشيم.  جوانمردي حكم مي‌كند ليستي را كه عنوان شده و  پولي را كه پرداخت شده دايي افشا كند. من آمده‌ام جلوي رشوه دهنده و رشوه‌گيرنده را بگيرم. براي مشخص شدن و برملا شدن اين موضوع حتي اگر خودم هم هستم دايي آن را منتشر كند. به اين ترتيب بحثي كه دايي معلوم نيست چطور و چگونه آن را به راه انداخت دوباره جو را شلوغ كرد، به خصوص اينكه حالا پاي اصحاب رسانه نيز به ميان آمده. بايد ديد واكنش سرمربي پرسپوليس به حرف‌‌هاي خادم چيست.
 
گلزني دژاگه اميد اصلي ايران
در روزهايي كه تيم ملي فوتبال نصف و نيمه در آفريقاي جنوبي به سر مي‌برد و مثلاً خود را آماده حضور در رقابت‌‌هاي جام جهاني برزيل مي‌كند و اخبار چندان خوشايندي از ملي پوشان به گوش نمي‌رسد، شنيدن خبر گلزني‌‌هاي مهاجم خوب تيم ملي در ليگ برتر انگليس باعث خوشحالي و اميدواري اهالي فوتبال و علاقه‌مندان به تيم ملي است. اشكال دژاگه اين روزها براي فولام خيلي خوب گلزني مي‌كند، او در بازي شنبه شب برابر هال سيتي توانست پنجمين گل خود در ليگ برتر را به ثمر برساند. او در دقيقه 55 با شوتي ديدني گل اول تيمش را به ثمر برساند. فولام بعد از گل دژاگه باز هم گلزني كرد اما در نهايت به تساوي 2-2 رضايت دارد تا گل زيباي اشكان بي‌ثمر بماند.  البته گلزني‌هاي دژاگه در نزديكي جام جهاني باعث مي‌شود كه در برابر كري خواني حريفاني چون بوسني دست خالي نباشيم و اگر آنها به بازيكنان خود مي‌نازند ما هم به امثال قوچان‌نژاد و دژاگه اميدوار باشيم. آنها بي‌ترديد در برزيل حرف‌‌هاي زيادي براي گفتن دارند.
 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار