کد خبر: 642953
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۰
دنيا حيدري
اشتباه داشتم اما نيتم منافع استقلال بود  

قرار بود با پايان فصل از استقلال برود. خودش اينگونه گفته بود و خستگي را بهانه كرده بود. شايد هم شايعاتي كه در خصوص محروميت او در فصل آينده به گوش مي‌رسيد، او را بر آن داشته بود تا چنين تصميمي بگيرد. اما حالا گويا تصميم قلعه‌نويي تغيير كرده است: « اگر تيم اول يا دوم مي‌شد، مي‌رفتم چون خسته‌ام اما الان دور از معرفت است استقلال را تنها بگذارم و چند روز بعد در اين باره تصميم مي‌گيرم. ما تلاش زيادي كرديم، البته اشتباهاتي هم داشتيم كه اگر نمي‌كرديم هم قهرمان ايران بوديم و هم از گروه خود در ليگ قهرمانان صعود مي‌كرديم. بيشتر اشتباهات گردن من بود. اما مهم نيت است، هميشه منافع استقلال و مردم را در نظر داشتيم. اما اگر به قبل بازگردم، شايد برخي كارها را نكنم. در مورد استقلال و ماندن در اين تيم طي روزهاي آينده تصميم‌گيري مي‌كنم. بايد آينده را نگاه كنيم اگر در استقلال بمانم تيم سال 83 را حتماً درست مي‌كنم. تيمي كه همه آن را دوست داشتند. تيمي درست مي‌كنم كه در شأن هواداران باشد. »

ديگر خبري از ارقام ميلياردي در سپاهان نيست


ديگر خبري از قراردادها و ارقام ميلياردي در سپاهان نيست. اين را بهرام سبحاني، مديرعامل كارخانه فولاد مباركه مي‌گويد. هر چند كه اين بدان معنا نيست كه او با انتشار ريز مبلغ قراردادها موافق باشد: «شخصاً موافق روند بستن قراردادهاي ميلياردي در سپاهان نيستم، اما اين قراردادها در اين دوره بسته نشده اما بايد پذيرفت كه از تيم‌هاي ليگ برتري انتظار موفقيت زياد است و آنها وظيفه داشتند تيم‌شان را قوي ببندند. اما قطعاً روند كار به شكل فعلي نخواهد بود. تمام برنامه‌هاي لازم براي موفقيت تيم انديشيده مي‌شود، اما ديگر از قراردادهاي مالي اينچنيني با بازيكنان خبري نخواهد بود. يعني سپاهان امسال به تبعيت از موج كاهش هزينه در باشگاه‌ها و كم كردن مبالغ قراردادهاي نجومي، در بازار نقل و انتقالات فعاليت مي‌كند. از هر سقف و محدوديتي هم كه فدراسيون و سازمان ليگ براي باشگاه‌ها در نظر بگيرند تبعيت مي‌كند، اما اصولاً با انتشار مبالغ قرارداد بازيكنان چه در گذشته و چه براي فصل آينده موافق نيستم، چراكه باشگاه‌ها باهم رقيب هستند و اين رقابت را بيشتر مي‌كند.


از بازي جوانانم لذت بردم


فولاد خوزستان، تنها تيم باقي مانده ايراني در ليگ قهرمانان آسيا با پيروزي پر گل پنج بر يك، با اقتدار الفتح عربستان را شكست داد و به همراه پوهانگ استيلرز كره‌جنوبي تنها تيم‌هاي بدون شكست اين فصل ليگ قهرمانان لقب گرفت و به عنوان تيم اول گروه خود به مرحله بعد صعود كرد تا در مرحله بعد به مصاف السد قطر برود؛ مسئله‌اي كه رضايت و خوشحالي فركي، سرمربي بي‌حاشيه اين تيم را در پي دارد: « از كسب اين نتيجه بسيار خوشحال هستم، زيرا در اين ديدار به چند بازيكن جوان خود فرصت داديم تا خودشان را ثابت كنند. بازيكنانم نمايش خوبي در اين ديدار از خود نشان دادند. از بازي جوانان تيمم لذت بردم آنها توانستند حقانيت خود را ثابت كنند. بازيكنانم انگيزه زيادي براي پيروزي از خودشان نشان دادند. فكر مي‌كنم توانستيم تمام طول بازي تيم برتر ميدان باشيم و بازي را به كنترل خود در بياوريم. موقعيت‌هاي گل زيادي در اين ديدار به دست آورديم و اگر دقت بيشتري مي‌كرديم، حتي مي‌توانستيم گل‌هاي بيشتري به ثمر برسانيم. »

مديرعاملي قرمزها را نه تأييد مي‌كنم نه تكذيب

تغييرات مديريتي باشگاه پرسپوليس چند روزي است بر سر زبان‌ها افتاده است. در اين بين صحبت‌هايي هم با گزينه‌هايي شده كه حالا به نظر مي‌رسد اصلي‌ترين آن بعد از گفت‌وگوهاي اخير افشين پيرواني است. بازيكن و مربي سابق سرخپوشان كه شايد به واسطه دوستي نزديك برادرش با وزير ورزش وجوانان براي اين پست پيشنهاد شده يا شايد هم به دليل تحصيلاتش و علاقه وزير به استفاده از نفرات تحصيلكرده. پيرواني اگر چه اين مذاكره را تكذيب نمي‌كند، اما حرفي هم در خصوص پذيرفتن اين پيشنهاد نمي‌كنند و همه چيز را به روزهاي آينده مي‌سپارد: «صحبت‌هايي با من شده است و مديرعاملي‌ام را نه تأييد مي‌كنم و نه تكذيب.  بهتر است سه، چهار روز صبر كنيد تا همه چيز مشخص شود.» شايد هم او منتظر مشخص شدن اسپانسر پرسپوليس است تا بتواند راحت‌تر در خصوص پذيرش يا عدم پذيرش اين پست پيشنهادي فكر كند، چراكه مديريت پرسپوليس با اين بدهي سنگين كار چندان آساني نخواهد بود!

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار