کد خبر: 642113
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۵
همزمان با میلاد حضرت فاطمه الزهرا (س)، کلنگ‌زنی مجتمع قرآنی کوثر ولایت شهرستان بافق انجام شد.

مجتمع قرآنی کوثر ولایت در زمینی به مساحت بیش از یک‌هزار و 500 مترمربع و زیربنای سه هزار و 200 متر در سه طبقه احداث می‌شود.

هزینه این مجتمع بیش از یک میلیارد تومان پیش‌بینی شده و از محل کمک‌های مردمی سازمان‌ها تامین می‌شود.

بخش خواهران و برادران به صورت مجزا، بخش خردسالان، سالن همایش، سالن کنفرانس، بخش مشاوره، کتابخانه تخصصی قرآنی، میهمانسرا، خانه دیجیتال، استودیو ضبط صدا، صندوق قرض‌الحسنه، بخش‌های اداری و مدیریتی و خانه بازی از موارد پیش‌بینی شده در این مجتمع است.

مدیر مسئول دارالقران کوثر ولایت شهرستان بافق در مراسم کلنگ‌زنی این مجتمع قرآنی با اشاره به فعالیت هفت ساله این موسسه در شهرستان بافق اظهار کرد: موسسه کوثر ولایت بافق در زمینه‌های مختلف قرآنی از جمله آموزش روخوانی، روانخوانی، تجوید، حفظ و تفسیر در قالب رشته‌های عمومی و تخصصی قرآن در مقاطع سنی کودک، نوجوان و بزرگسال در حال انجام فعالیت است.

زهرا فلاح گفت: قرآن از جایگاهی رفیع و منزلتی ویژه برخوردار است و مسائل مربوط به آن از جمله تلاوت و قرائت، تدبر و عمل به فرامین آن و آموختن و آموزاندن آن و نیز حفظ قرآن و در سینه داشتن آن مورد سفارش امامان و پیشوایان قرار گرفته است.

فلاح با اشاره به برکات قرآن عنوان کرد: قرار گرفتن در پناه رحمت الهی، محشور شدن با انبیا و همراهی با آنان، برخورداری از بالاترین ثروت فرهنگی از جمله برکاتی است که در مکتب انسان‌ساز قرآنی نصیب هر قرآن‌آموز و آموزنده آن می‌شود.

وی بهره‌مندی از برکات قرآن را در گرو عمل به احکام و فرامین آن عنوان کرد و گفت: بدیهی است که تنها بسنده کردن به خواندن ظاهری آیات، تمامی برکات را به دنبال ندارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر