کد خبر: 639992
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۹
معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی:
معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: قرار است از شبکه‌های بهداشتی و درمانی در شهرستان‌های استان بازدیدهای فنی و ارزیابی انجام دهیم.

مهدی خواجه‌ئیان در بازدید از شبکه بهداشت و درمان دیلم اظهار داشت: در روند تکمیل مستندات باید انتظارات استان از شهرستان و همچنین انتظارات ستاد شهرستان از واحدهای محیطی مشخص شده و بصورت جداگانه باشد.

خواجه‌ئیان افزود: بهتر است جداول عملکرد واحدها همراه با تجزیه و تحلیل و عوامل موثر بر ارتقاء شاخص های عملکردی واحد باشد.

معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان داشت: این بازدیدها به احتمال زیاد در اواخر فروردین یا اوایل اردیبهشت از یکی از شبکه‌ها انجام می‌شود و همه شبکه‌ها باید این آمادگی را داشته باشند.

رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان دیلم در این نشست گفت: تمام مستندات مربوط به برنامه‌های عملیاتی واحدهای ستادی و مراکز بهداشتی درمانی، کمیته‌های آموزش سلامت و شهرستان به همراه پایش‌های ستادی و بیمه  و صورتجلسات مدیریتی و درون بخشی آماده شده است.

عبدالحسین ناصری افزود: این شبکه آمادگی لازم برای بازدید کارشناسان وزارت بهداشت را دارد و تمام مستندات را بر اساس چک لیست ارسالی دانشگاه جمع آوری و تدوین کرده است.

دکتر اسماعیلی معاون اجرایی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی نیز در این نشست گفت: برای بهتر شدن روند بازدیدها، بهتر است کل برنامه عملیاتی شهرستان بر اساس چک لیست استان و با یک فرمت یکسان و در یک سیر مشخص شده تدوین شود.

در این نشست سرپرست واحد گسترش شبکه بهداشت و درمان دیلم مستندات جمع آوری شده شهرستان را به تفکیک سؤالات مندرج در چک لیست استانی ارائه کرد و نواقص و اشکالات و نقاط قوت برنامه توسط معاونین اجرایی و فنی معاونت بهداشتی دانشگاه مشخص شد.

در ادامه این بازدید معاونین اجرایی و فنی معاونت بهداشتی دانشگاه از مرکز پیشگیری از بیماری‌های دهان ودندان شهرستان دیلم در مرکز بهداشتی درمانی حضرت فاطمه(س) بازدید کردند

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر