کد خبر: 639787
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۱
عضو شورای شهر :
عضو شورای شهر بوشهر گفت: شورای شهر تهران از شهروندان بوشهری به دلیل استقبال باشکوه از مادر شهید صبوری تقدیر کردند.

اصغر گورکی در حاشیه جلسه شورای شهر بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در طول تعطیلات نوروزی همانند سالهای گذشته نقش شهرداری در ارائه خدمات به مسافران نوروزی پررنگ‌تر از سایر دستگاه‌ها بود که تلاش آنها جای تقدیر دارد.

عضو شورای شهر بوشهر ادامه داد: در روزهای پایانی سال 92 شورای شهر تهران طی اعلامیه‌ای از شهروندان بوشهری برای استقبال از مادر شهید صبوری تقدیر کردند که این کار آنها بزرگی کار شهروندان بوشهری را بیشتر نمایان کرد.

وی با تقدیر از شورای شهر تهران اظهار داشت: شهروندان بوشهری استقبال از مادر شهید صبوری را وظیفه ذاتی خود می‌دانستند و با این کارشان همچون گذشته نشان دادند که حافظ ارزش‌های شهدا و انقلاب شکوهمند اسلامی هستند.

نائب رئیس کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر نیز اظهار داشت: در طول تعطیلات نوروزی اقدامات موثری در سطح شهر صورت گرفت که نتیجه آن رضایت مسافران نوروزی را به دنبال داشت.

علی اکبر شمسا ادامه داد: با مدیریت مناسب امکانات رفاهی مورد نیاز مسافران به ویزه در نوار ساحلی بطور مناسبی استقرار یافته بود که این امر در سایه فعالیت‌های شبانه‌روزی کارکنان شهرداری در طول تعطیلات نوروزی بود . شمسا تصریح کرد: دریافت مبلغ از مسافرانی که به شهر بوشهر سفر می‌کردند شاید در نگاه اول ناچیز به نظر می‌رسید ولی در مجموع می‌توانستیم با تعداد زیاد مسافران نوروزی که به شهر بوشهر سفر می‌کردند درآمد قابل توجهی کسب کنیم و آن را صرف کارهای عمرانی در سطح شهر کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر