کد خبر: 639719
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۳
مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد :
مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد، باسوادی اولیای دانش آموزان را یکی از مهم ترین اولویت های آموزش و پرورش استان در سال جاری اعلام کرد.

احمد شیرزاد، مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد، در اولین جلسه شورای معاونان این اداره کل در سال جدید از باسوادی اولیای دانش آموزان به عنوان یکی از مهم ترین اولویت های آموزش و پرورش استان در سال جدید یاد کرد.

وی مدارس را عرصه اصلی کار سواد آموزی در جامعه دانست و گفت: به دنبال این هستیم تا در سال جاری این طرح به صورت منسجم در استان به اجرا گذاشته شود.

در ادامه این جلسه مرآت امین الرعایا معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد، با برشمردن موارد مورد تأکید مقام عالی وزارت در خصوص سوادآموزی گفت: استفاده از نیروهای سرباز معلم در نهضت سوادآموزی یکی از راه های تحقق ابن امر در استان است.

وی در تشریح برنامه های این معاونت در سال جاری اظهار داشت: باسوادی کامل اولیا دانش آموزان، ایجاد پایگاه ثابت سوادآموزی، ثبت نام تحت وب سوادآموزی و تشکیل بانک باسوادان کشور از جمله برنامه های این نهاد در سال 93 است.

وی با اشاره به اجرای پراکنده طرح سواد آموزی والدین در سال گذشته افزود: این طرح در سال 92 به صورت منسجم در سطح استان اجرا می شود.

امین الرعایا، ابراز امیدواری کرد: با مصوبات خوبی که در شورای آموزش و پرورش استان و شورای معاونین صورت گرفته است، شاهد موفقیت این طرح تا شهریور 93 باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر