کد خبر: 639715
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۴
مدیر آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد(ع)
مدیر آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد(ع)، از اسکان موقت بیش از ۱۰۰ هزار زائر در ایام تعطیلات نوروز در جوار این امامزاده خبر داد.

 مدیر آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد(ع)، با اشاره به اجرای طرح نشاط بهاری و سوگواره یاس نبوی همزمان با سراسر کشور در این امامزاده گفت: در مجموع بیش از 100 هزار نفر به صورت موقت در جوار این امامزاده واجب التعظیم در ایام نوروز اسکان یافته اند.

رضا رویت،با اشاره به برپایی خیمه های معرفت در جوار این امامزاده اظهار داشت: بیش از 50 هزار نفر از برنامه های مختلف این خیمه ها مانند غرفه پاسخگویی به سوالات دینی و اعتقادی، غرفه عفاف و حجاب، غرفه مسابقات فرهنگی و... بهره مند شده اند.

وی، برپایی ایستگاه های صلواتی را از دیگر برنامه های نوروز این امامزاده اعلام کرد و گفت: در این مدت بیش از 70 هزار نفر در این ایستگاه های صلواتی پذیرایی شده اند.

رویت با اشاره به برپایی غرفه کودک در جوار امامزاده تصریح کرد: در مجموع بیش از سه هزار کودک با حضور در این غرفه از برنامه های فرهنگی و مذهبی آن استفاده و بیش از 150 هزار نفر در طرح آرامش بهاری و سوگواره یاس نبوی در جوار این امامزاده شرکت کرده اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر