کد خبر: 638355
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۰
به منظور اسکان مسافران و گردشگران نوروزی 80 کلاس درس در شهرستان بشرویه در نظر گرفته شده است.

هاشم اتفاقی سرپرست اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری بشرویه با اعلام این خبر گفت: ستاد خدمات سفرهای نوروزی بشرویه از 28 اسفند ماه جاری فعالیت رسمی خود را آغاز می‌کند و به فعالیتش تا 15 فروردین‌ماه سال 93 ادامه می‌دهد.

وی افزود: همچنین چادرهای راهنمای گردشگران نوروزی طی همین مدت در مبادی ورودی این شهرستان مستقر می‌شوند.

سرپرست اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری بشرویه تصریح کرد: اسکان مسافران در سطح شهرستان بشرویه توسط ستاد اسکان آموزش و پرورش در 80 کلاس درس، دو مجموعه خوابگاهی، 11 مدرسه و یک مجموعه رفاهی انجام می‌شود.

اتفاقی از تشکیل کمیته نظارت و سرکشی و برگزاری جلسات کمیته‌های تخصصی ستاد خدمات سفرهای نوروزی در شهرستان و همچنین در بخش ارسک خبر داد و متذکر شد: اجرای طرح نظرسنجی از گردشگران و مسافران نیز برای سنجش و اطلاع از نظرات آنان در مورد خدمات ارائه شده صورت می‌گیرد.

وی در تشریح برخی از برنامه‌های اجرایی ویژه نوروز در بشرویه گفت: بازدید از موزه، اجرای سفره هفت‌سین سنتی در سطح شهر، توزیع اقلام فرهنگی، کشیک و نظارت تمام وقت از مراکز بهداشتی، داروخانه‌ها و اورژانس و برگزاری مراسم ویژه تحویل سال در جوار بقاع متبرکه از جمله برنامه‌ها ی ایام نوروز است.

وی از آمادگی کامل ستاد اسکان برای اقامت مسافران و گردشگران خبر داد و یادآور شد: این ستاد از اواخر اسفند آماده پذیرش مسافران و گردشگران در فضاهای پیش‌بینی شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار