کد خبر: 637702
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۸
مدیرکل بنیاد شهید قزوین تشریح کرد
مدیر کل بنیاد شهید قزوین گفت: همایش پیاده‌روی خانواده و مراسم اهدای خون در هفته آخر اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود.

نادر نصیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار «جوان» در قزوین با اشاره به برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در هفته آخر اسفند ماه عنوان کرد: همایش پیاده روی خانوادگی در 23 اسفند ماه سال جاری با حضور تمام اقشار جامعه و آحاد مردم برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین اظهار کرد: این همایش پیاده روی از ساعت 8 صبح از سینما تابستانی فدک آغاز می‌شود و تا تپه نور شهدا ادامه می‌یابد.

وی گفت: گرچه مردم با هدف بزرگداشت شهدا در این همایش پیاده روی شرکت می‌کنند ولی به پاس تشکر حضور افراد بسته‌های فرهنگی و هدایایی به آنان اهدا خواهد شد.

نصیری تصریح کرد: همایش پیاده‌روی توسط سازمان بنیاد شهید و با همکاری شهرداری به صورت هم زمان در سایر استان‌های کشور نیز صورت می‌گیرد.

این مسئول اذعان داشت: سازمان اتوبوسرانی قزوین با هماهنگی شهرداری از ساعت 6:30 تا  7:45 صبح روز جمعه در ایستگاه‌های پرتردد و میدان‌های اصلی شهر برای انتقال همشهریان به مکان مورد نظر حاضر است.

مدیرکل بنیاد شهید قزوین اظهار کرد: دومین برنامه این سازمان اهدای خون به پاس رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان و شهدای 8 سال دفاع مقدس و ریخته شدن خون سرخ این سرمایه‌های انقلاب اسلامی است.

نصیری در خاتمه افزود: مردم ولایتمدار قزوین می‌توانند در روز 22 اسفند ماه از ساعت 8 صبح تا 6 عصر با مراجعه به سازمان انتقال خون واقع در تقاطع بلوار شهید مدرس در این برنامه خداپسندانه شرکت کنند.

پایان پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار