کد خبر: 637272
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۷
مدیرکل تعزیرات حکومتی :
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر از محکومیت پنج واحد صنفی بهداشتی و آرایشی در دشتی خبر داد!

محمود احمدی در بوشهر اظهار داشت: با دریافت گزارش بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتی مبنی بر تخلف دو واحد عرضه‌کننده محصولات بهداشتی و آرایشی و همچنین تعداد سه  واحد آرایشگاه زنانه در عدم رعایت موارد بهداشتی پرونده‌هایی در همین رابطه تشکیل و در شعبه اول بدوی آن شهرستان مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی بیان کرد: شعبه با بررسی محتویات پرونده‌ها و با احضار متهمان و استماع دفاعیات آنان تخلف انتسابی را محرز تشخیص داده و متخلفان را علاوه بر الزام به رعایت موارد بهداشتی به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر در ارتباط با رسیدگی به تخلف عرضه کننده خارج از شبکه سوخت در گناوه، نیز گفت: پرونده فردی که اقدام به عرضه خارج از شبکه مقدار 4300 لیتر نفت گاز در  شعبه اول تعزیرات حکومتی گناوه رسیدگی شد.

احمدی اظهار داشت: با اعلام شکایت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از فردی که اقدام به عرضه خارج از شبکه مقدار 4300 لیتر سوخت نفت گاز کرده بود پرونده متشکله برای رسیدگی به شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی گناوه ارجاع داده شد.

وی ادامه داد: شعبه با احضار متهم و بررسی محتویات پرونده تخلف صورت گرفته را محرز  تشخیص داده و متخلف را علاوه بر برگشت فرآورده نفتی مکشوفه به شبکه توزیع به پرداخت جزای نقدی به مبلغی بیش از 425 میلیون ریال در حق دولت محکوم کرد و رای صادره حضوری است.

این مقام مسئول در ارتباط با محکومیت عرضه‌کننده خارج از شبکه فرآورده نفتی در تعزیرات دیر، خاطرنشان کرد: عرضه کننده خارج از شبکه سوخت با اعلام شکایت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در تعزیرات حکومتی دیر محکوم شد.

احمدی افزود: با بازرسی ماموران انتظامی شهرستان دیر از یک دستگاه خودرو کامیون مقدار  2950 لیتر نفت‌گاز که به منظور عرضه خارج از شبکه جاسازی شده بود کشف و با شکایت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی پرونده برای رسیدگی به شعبه اول بدوی  تعزیرات حکومتی دیر ارجاع داده شد.

وی اضافه کرد:شعبه با احضار متهم و بررسی محتویات پرونده تخلف صورت گرفته را محرز  تشخیص داده و متخلف را علاوه بر برگشت فرآورده نفتی مکشوفه به شبکه توزیع  به پرداخت جزای نقدی به مبلغ 61 میلیون ریال در حق دولت محکوم کرد و رای صادره نیز  حضوری است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر