کد خبر: 633885
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۶
نماینده ولی فقیه در لرستان:
نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که ملت ایران هفتاد میلیون گزینه روی میز دارد، گفت: گزینه های روی میز آمریکا در برابر ملت ایران، قطره ای در برابر دریاست.
فاطمه ملکی

 به گزارش جوان از خرم آباد ،حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه خرم آباد، در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: سی و پنجمین جشن پیروزی انقلاب عزت، عظمت ایران و خفت و خاری آمریکا و استکبار را به نمایش گذاشت.


نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که ملت ایران هفتاد میلیون گزینه روی میز دارد، بیان داشت: گزینه های روی میز آمریکا در برابر حضور مردم چیزی نمی ارزد، حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن غرور آفرین و دندان شکن بود .


حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی22 بهمن، خاطرنشان کرد: این حضور آگاهانه مردم باید مورد تجلیل قرار بگیرد، آرامش مردم و چهره شاد آنان باید حفظ شود.


خطیب جمعه این هفته با بیان این که تعلق ملت ایران به انقلاب، شهدا و رهبری تعلقی ناگسستنی است، افزود: این تعلق به زمان و مکان خاصی مربوط نیست و در همه نسل های انقلاب جاری است.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که مردم با حضور در راهپیمایی 22بهمن حمایت خویش از نظام، مسؤولان و رهبری را نشان دادند، بیان داشت: با این حضور غرور آفرین مردم، مسؤولیت مسؤولان ما سنگین تر شده وآنان باید به مردم بیشتر خدمت کنند.


امام جمعه خرم آباد با اشاره به سالروز حکم تاریخی فرمان امام (ره) مبنی بر اعدام سلمان رشدی، افزود: این نشان از هوشمندی امام داشت واین حکم دنیای استکبار را به لرزه در آورد.


نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که ماجرای سلمان رشدی فقط نوشتن کتاب و احانت به رسول اکرم نبود، گفت: مسأله ضد اسلامی و ضد ارزشی و توطئه حساب شده و هماهنگ استکبار علیه ایران بود.

 

وی تصریح کرد: اگر این حکم اجرا می شد جرأت احانت به پیامبر دیگر وجود نداشت و شاهد تخریب حرم ائمه نبودیم.


حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به  سالروز قیام خونین مردم قم که در سه شهر بزرگ قیام صورت گرفت، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اسلام، بیان داشت: شهرخرم آباد یکی از این شهرها بوده است.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار