کد خبر: 632585
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۸
سردار شاهرخی:
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان گفت: نباید اجازه دهیم، انقلاب به فرموده امام خمینی (ره) به دست نااهلان بیفتد.
بهروج

به گزارش جوان از خرم آباد، سردار شاهرخی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان در نشست بصیرتی کارمندان عضو بسیج ادارات استان لرستان به مناسب دهه فجر اظهار داشت: فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان گفت: کارگزاران نظام باید در تراز حکومت اسلامی باشند.

وی افزود: در حکومتی که داعیه اسلامی بودن را دارد کارگزاران آن باید در تراز حکومت اسلامی باشند.

سردار شاهرخی با بیان اینکه در حکومت اسلامی نماینده مجلس باید دغدغه تصویب قوانین اسلامی را داشته باشد، تصریح کرد: کارگزاران نظام در قوه مجریه باید معیارهای مورد نظر انقلاب اسلامی را داشته باشد، تا بتواند اهداف انقلاب را محقق کند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تاکید بر اینکه تغییر حکومت در ایران با این هدف بود که نظام حق جایگزین نظام باطل شود، گفت: هرکسی در هر کجایی از این نظام مسئولیت دارد، باید تلاش کند، تا اهداف انقلاب محقق شوند.

شاهرخی با بیان اینکه باید دولتی تمدن‌ساز داشته باشیم، تا بتوانیم در دنیا الگو باشیم، بیان داشت: نمی‌توانیم منکر وجود مشکلات در کشور باشیم، اما اینکه توانسته‌ایم، حریت و آزادی داشته باشیم و با ذلت در مقابل استکبار سر تعظیم فرود نیاوریم، آینه دستاوردهای مهمی هستند که هر کسی با هر گرایش فکری باید برای حفظ این دستاوردها تلاش کند.

وی اضافه کرد: باید استقلال، آزادی و حریت ملت ایران را که ثمره استقرار حکومت اسلامی و نثار خون هزاران شهید است، به عنوان الگو به جهانان معرفی کنیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) با تاکید بر اینکه نباید اجازه دهیم، انقلاب به فرموده امام خمینی (ره) به دست نااهلان بیفتد، گفت: برای پایداری انقلاب اسلامی خون هزاران شهید به پای درخت انقلاب ریخته شده و همچنان نیز برای حفظ آن آماده جانفشانی هستیم.

سردار شاهرخی با وجود تبلیغات سوء استکبار علیه اسلام و حضرت امام مردم ایران به انقلاب اسلامی و افکار امام (ره ) پاسخ مثبت دادند و ارتش قدرتمند آن زمان را مقهور قدرت و اراده خود می‌کنند.

وی در ادامه ضمن یادآوری حوادث 34 سال گذشته انقلاب گفت: اگر حوادث 34 سال گذشته مثل جنگ تحمیلی، کودتای 28 مرداد، حادثه هفت تیر، فتنه 88 و ... را مرور کنیم، می‌بینیم که هر کدام از آنها به تنهایی برای از بین بردن یک حکومت کافی است، اما ما همچنان شاهد ثبات نظام اسلامی ایران هستیم.

شاهرخی در پایان یادآور شد: در حال حاضر 12 هزار و 400 مادر و پدر در استان و 500 هزار مادر و پدر در کشور داغدار فرزندان شهید خود هستند که در راه اسلام و قرآن شهید شده‌اند و ما باید حافظ خون فرزندان آنها باشیم و این آزادی و استقلال را که به سختی به دست آورده‌ایم، قدر بدانیم و خداوند را به خاطر این نعمت سپاسگزار باشیم.

 

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ali
|
ROMANIA
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
0
0
پس الآن ...
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار