کد خبر: 630972
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۳
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد !
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از 57 میلیارد تومان معوقات و مطالبات فرهنگیان بوشهر خبر داد !

اصغر حصیری در نشست شورای اداری آموزش و پرورش استان بوشهر که به ریاست سالاری استاندار بوشهر برگزار شد به هفته تصویب قانون شورای آموزش اشاره کرد و گفت: قانون شورای آموزش و پرورش یکی از مترقی‌ترین قوانین بعد از انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

وی در رابطه با اهمیت قانون شورای آموزش و پرورش ادامه داد: با توجه به اینکه این قانون با مشارکت همه دستگاه‌ها و موسسات با آموزش و پرورش همراه می‌شود می‌تواند فصل روشنی را همراه با موفقیت و سربلندی رقم بزند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر ادامه داد: شورای آموزش و پروش با استناد بر قانون باید در هر ماه یک بار تشکیل جلسه دهد تا در آن با همکاری سازمان‌ها و ادارات و همچنین صاحبنظران مشکلات پیش روی آموزش و پرورش به خوبی رصد شود و راهکارهای عملی برای برطرف کردن مشکلات پیش رو تصویب و به اجرا گذاشته شود.

سازمان را با 57 میلیارد تومان بدهی تحویل گرفته‌ایم

حصیری در ادامه با بیان اینکه سازمان را با 57 میلیارد تومان بدهی تحویل گرفته‌ایم، اظهار کرد: تا به حال 10 ماه است که اضافه کاری و حق ماموریت‌های فرهنگیان پرداخت نشده است که استاندار می‌تواند به عنوان رئیس شورای آموزش و پرورش با پیگیری این مشکل از طریق وزیر آموزش و پرورش کمک شایانی به برطرف کردن مشکلات فرهنگیان و همچنین سایر مشکلات مربوط به آموزش و پرورش در استان کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ما در اداره کل فقط قادر به 35 ساعت اضافه کار هستیم هیچگونه انگیزه‌ای برای جذب نیروهای خوب مدارس برای استفاده از آن‌ها به عنوان معاون، کارشناس و مدیران گروه وجود ندارد.

حصیری ادامه داد: با این شرایط امکان فراهم کردن نیروی‌های توانمند در اداره کل آموزش و پرورش نیز با مشکل مواجه است که برطرف کردن این مشکل نیز درایت استاندار و همکارانش را می‌طلبد.

نتایج کنکور در بوشهر آبرومندانه نیست

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در ادامه به نتایج ضعیف کنکور در استان اشاره کرد و گفت: متاسفانه استان بوشهر در کنکور نتیجه  آبرومندانه‌ای ندارد و با توجه به اهمیت این موضوع ضرورت پرداختن به آن بیش از پیش احساس می‌شود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر