کد خبر: 630970
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۴
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر خبر داد !
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر از اختصاص 15 میلیارد ریال برای بهبود و توسعه شبکه برق در شهرستان دیلم خبر داد !

سید رضا رضوی گفت : اقدامات انجام شده در حوزه صنعت برق شهرستان دیلم برای بهبود و توسعه شبکه برق در سال جاری چشمگیر بوده است.در سال جاری پروژه‌های مهمی در بخش توسعه، بهبود و اصلاح شبکه برق در سطح شهرستان دیلم به بهره برداری رسیده است.

رضوی ادامه داد: خط امام حسن و روستاهای دیلم که زمان بارندگی و باد شدید دچار بحران و آسیب می‌شد اقدام به طراحی و تامین اعتبار جهت بازسازی و پایه کوبی حدود 20 کیلومتر شد و با نصب بیش از 350 اصله پایه بیش از 50 درصد خط مذکور نوسازی و استحکام بخشی به عمل آمد که برای این پروژه مبلغی افزون بر 8 میلیارد ریال از اعتبارات داخلی هزینه شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر اظهار داشت: با نوسازی و بازسازی کامل این خط به تامین برق مطمئن جهت شهر امام حسن و بیش از 12 روستا در این بخش و بخش مرکزی کمک می‌کند.

وی بیان کرد: در خصوص خط روستایی دیلم نیز که برق بیش از 22 روستا را تامین می‌کند اقدام به نصب بیش از 150 اصله پایه و حدود 300 دستگاه مهار در طول خط برای بازسازی و استحکام بخشیدن به خط مذکور کرده است که این پروژه مبلغی افزون بر 5 میلیارد ریال هزینه در بر داشته است.

رضوی ادامه داد: همچنین 7 کیلومتر شبکه‌های فشار ضعیف فرسوده شهری و روستایی با صرف هزینه‌ای افزون بر 2 میلیارد ریال بازسازی و ترمیم و کابل خودنگهدار جایگزین سیم‌های فرسوده شده است.

وی در پایان کل مبلغ هزینه شده برای پروژه های یاد شده را 15 میلیارد ریال اعلام کرد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر