کد خبر: 628983
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۴
عضو شورای شهر بوشهر خبر داد!
عضو شورای شهر بوشهر گفت: نصب دستگاه‌های ورزشی در بعضی از نقاط پرتردد شهر برای ورزش و تحرک شهروندان یک ضرورت است که باید انجام شود.

مهرزاد آسایش در نشست شورای شهر بوشهر، به تمجید از اقدامات شهرداری پرداخت واظهار داشت: در اکثر مواقع در اطراف بعضی از میادین شهر شاهد آب گرفتگی‌های گسترده‌ای بودیم که در بارندگی اخیر با تلاشی که نیروهای شهر داری داشتند این معضل کمتر به چشم آمد.

عضو شورای شهر بوشهر خاطر نشان کرد: جنب و جوش و همدلی نیروهای شهرداری در نوع خودش تحسین برانگیز بود که این همدلی در برطرف کردن مشکلات شهروندان می‌تواند ادامه دار باشد و می‌شود حداقل یک روز در هفته با فعالیت‌های اینچنینی به برطرف کردن مشکلات شهروندان در سطح شهر پرداخت.

آسایش در ادامه نیز به ارائه چند پیشنهاد پرداخت و گفت: در بعضی از خیابان‌های شهری گونه‌های درختی نظیر کهور وجود دارند که می‌توان با جایگزینی گونه‌های مناسب دیگر به زیبا کردن سیمای شهر پرداخت.

پیشنهاد دیگری نیز ازسوی وی مطرح شد و آن هم نصب دستگاه‌های ورزشی در بعضی از نقاط پرتردد شهر برای ورزش و تحرک شهروندان بود.

در جلسه شورای شهر بوشهر اعضای شورا به تقدیر و تشکر از مجموعه شهرداری برای فعالیت‌های چشم‌گیر آنها درجریان بارندگی اخیر پرداختند.

در این جلسه شورای شهر بوشهر توسط اعضای شورا از فعالیت‌های مجموعه شهرداری در جریان بارندگی اخیر تقدیر شد.

با وجود بارش 88 میلی متری باران، اقدام کارکنان شهرداری ستودنی یود

نصرالله اسدی عضو شورای شهر بوشهر  با  تشکر از پرسنل شهرداری اظهار داشت: با توجه به حجم بالای باران روز گذشته  در اکثر نقاط شهر شاهد فعالیت پرسنل پرتلاش شهرداری بودیم که زحمات بی‌دریغ این مجموعه در چنین شرایط دشواری جای تقدیر و تشکر دارد.

اسدی ادامه داد: در برخی نقاط شهر آبگرفتگی داشتیم ولی با توجه به بارش 88  میلی متری باران آن هم در فاصله چند ساعت، تحت هرشرایطی این آب گرفتگی وجود داشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار