کد خبر: 625238
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۴
دادستان عمومی و انقلاب مهدیشهر:
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مهدیشهر با بیان اینکه نشست هم‌اندیشی عدالت جدی‎ترین سیاست پلیس و دستگاه قضاست، تأکید کرد: توفیقات دادگستری بدون همکاری پلیس میسر نمی‎شود.
 فرمانده انتظامی شهرستان مهدیشهر به اتفاق تنی چند از مسئولان انتظامی با حضور در دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان با دادستان و دیگر مقامات قضایی دیدار و گفت‎وگو کرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مهدیشهر در این دیدار با قدردانی از تلاش مأموران پلیس در راستای ارتقای امنیت جامعه، اظهار داشت: ما هرگز نیروی انتظامی را جدای از دستگاه قضایی نمی‎بینیم، چرا که گفتمان عدالت، جدی‎ترین سیاست هر دو دستگاه است.

حسین رجبی با بیان اینکه موفقیت دستگاه قضا بدون همکاری پلیس میسر نمی‎شود، تشکیل کارگروه‎های پیشگیری از جرایم را در کاهش بستر و زمینه جرایم مؤثر دانست.

وی گفت: متأسفانه امروزه فرضیه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه کم‎رنگ شده و دستگاه قضا و نیروی انتظامی باید از آمران به معروف و ناهیان از منکر با جدیت پشتیبانی کنند.

در ادامه، فرمانده انتظامی شهرستان مهدیشهر تعامل دستگاه قضا و نیروی انتظامی را موجب افزایش اقتدار دو دستگاه دانست.

حسن رستمیان افزود: علاوه بر عدالت، خدمت به مردم و ارتقای احساس امنیت در جامعه از دیگر وظایف مشترک پلیس و دستگاه قضا است.

رستمیان در پایان این دیدار از حضور مؤثر دادستان مهدیشهر در جلسات آموزشی ویژه مأموران انتظامی این شهرستان قدردانی کرد.

تنی چند از مقامات قضایی و مسئولان انتظامی نیز در این دیدار حضور داشتند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار