کد خبر: 625229
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۴
فرمانده انتظامی دامغان خبر داد
فرمانده انتظامی شهرستان دامغان از کاهش 22 درصدی وقوع سرقت در دامغان خبر داد و این شهرستان را مکانی ناامن برای سارقان دانست.
 غلامرضا کاظم‎زاده اظهار داشت: در ماه‎های مهر و آبان سال جاری وقوع سرقت در شهرستان دامغان در مقایسه با همین مدت در سال قبل 22 درصد کاهش یافته است.

وی با اشاره به تلاش مضاعف پلیس در ارتقای امنیت عمومی و پیشگیری از سرقت، خاطر نشان کرد: برنامه‎های ویژه برای کاهش سرقت در این شهرستان در حال اجراست.

 کاظم‎زاده  اذعان داشت : کشف سرقت در شهرستان دامغان نیز در مقایسه با همین مدت در سال گذشته از رشدی هفت درصدی برخوردار است.

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان از دستگیری 24 سارق در این دو ماه خبر داد و گفت: با جدیت و به‏کارگیری تمام توان خود، دامغان را به شهرستانی ناامن برای سارقان تبدیل می‎کنیم.

وی تعامل و همکاری مناسب مردم با پلیس، استفاده از روش‎های نوین و علمی برای کشف جرایم و همچنین انگیزه مأموران پلیس برای ارتقای سطح خدمت‎گزاری به جامعه را از جمله عوامل این‎گونه موفقیت‎ها دانست.

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان اظهار داشت: امروز پلیس خود را همراه و حمایت‎کننده مردم می‎داند و مردم نیز پلیس را حافظ امنیت و آرامش خود می‎شناسند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار