کد خبر: 625222
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۶
استاندار سمنان:
استاندار سمنان گفت: واحدهای تولیدی دارای توانمندی باید مورد حمایت و پشتیبانی قرار گیرند.
  محمد وکیلی در بازدید از شرکت عقاب‎افشان سمنان با اشاره به پتانسیل و سرمایه‎گذاری مناسب در کارخانه اتوبوس‎‎سازی عقاب‎افشان سمنان افزود: این شرکت زمانی با تولید مناسب سالانه یک هزار و 300 دستگاه اتوبوس تولید کرده و توان و ظرفیت دارد تا سه هزار دستگاه اتوبوس تولید کند که در این زمینه نیازمند حمایت و پشتیبانی است.

وکیلی ادامه داد: شبکه حمل و نقل و شهرداری‎های کشور در زمینه اتوبوس نیازهایی دارند که نباید در این شرایط اجازه داده شود به دنبال واردات اتوبوس باشند و در این رابطه می‎توان با برطرف کردن مسائل و مشکلات به خصوص بحث نقدینگی شرکت عقاب‎افشان نیازهای داخلی را تأمین کند.

وی با اشاره به حمایت از تولیدات داخلی افزود: بالا بردن ظرفیت تولید در شرکت عقاب‎افشان منجر به افزایش کارگران خواهد شد.

استاندار سمنان تصریح کرد: حمایت از تولیدکننده صرفاً دادن پول نیست، تضمین اینکه تولیدات آن در داخل مورد حمایت و مصرف قرار می‎گیرد خودش یک حمایت جدی از واحدهای تولیدی است.

وکیلی با اشاره به اینکه فضای سیاسی در داخل و خارج توسط دولت تدبیر و امید ایجاد شده، گفت: تولیدگران دیگر نباید نگران مسائل بازار باشند شرکت عقاب باید به دنبال بازارهای جهانی و منابع انرژی با صادرات و راه‎گشایی در بازار کشورهای خلیج فارس باشد.

وی همچنین بر شناسایی پتانسیل شرکت به متقاضیان با سفر سفرای کشورهای مختلف و مسئولان کشوری و همکاری بانک‎ها برای حل مشکلات اعتباری کارخانه تأکید کرد.

همچنین مدیرعامل شرکت عقاب‎افشان در توضیحاتی این شرکت را بزرگ‎ترین تولیدکننده اتوبوس‎های شهری و برون‎شهری عنوان کرد.

در این بازدید فرماندار سمنان، جمعی از مدیران صنعتی، اقتصادی و بانکی، استاندار سمنان را در بازدید از خط تولید و طراحی ساخت اتوبوس در شرکت عقاب‎افشان همراهی می‎کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار