کد خبر: 624880
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۵
رییس اداره اوقاف شهرستان سمنان:
رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان گفت: خیمه معرفت در نمایشگاه کتاب استان سمنان با هدف افزایش شناخت مردم نسبت به مسایل دینی و پاسخگویی به شبهات و مسایل شرعی در محل برگزاری نمایشگاه کتاب استان سمنان بر پا شد..

حجت الاسلام سید سعید تقوی افزایش سطع معرفتی مردم در برهه کنونی را یکی از ضروریات عنوان و اظهار داشت: اداره بقاع متبرکه و گسترش فرهنگ ائمه اطهار و اهل بیت یکی از رسالتهای خطیر اداره اوقاف و امور خیریه سمنان است.

وی با اشاره به تبلیغات سوء دشمن از طرق مختلف با هدف دور کردن نسل جوان از مسائل اعتقادی و ایراد شبهه در این خصوص عنوان داشت: یکی از سرمایه های اصلی کشور عزیزمان، نسل جوان است و مشاهده می کنیم دشمن با استفاده از ابزار های مختلف قصد دارد تا با ایراد شبهات جوانان را از مسائل اعتقادی دور کند.

تقوی افزود: در این شرایط ما وظیفه داریم با ارائه مشاوره و پاسخگویی مناسب به سوالات ایجاد شده نسبت به رفع این شبهات اقدام کنیم.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان گفت:یکی از اولویت های  اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان برپایی خیمه های معرفت در برنامه های مختلف خود و در اماکن مناسب با استفاده از روحانیون و کارشناسان متخصص است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار