کد خبر: 624863
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۶
فرمانده سپاه دامغان:
فرمانده سپاه دامغان با بیان اینکه بسیج شجره طیبه و کانونی امن برای جوانان است، گفت: استکبار جهانی از بسیجیان می‏ترسد و اکنون صدای خرد شدن استخوان‏هایش به گوش می‏رسد.
 محمدرضا حسینی در جمع بسیجیان دامغانی اظهار داشت: همان‎گونه که امام‏ حسین (ع) و اصحابش در راه خدا و دین مبین اسلام جهاد کردند، بسیج نیز مظهر عشق به خدا و جهاد خالصانه در راه خداست.

وی افزود: بسیج نماد انسان‏های خوب، مؤمن و متدین است که با ایمان خود شکل زیبایی را از بسیج نشان همگان دادند و ما این تشکل را اول مدیون امام (ره)، شهدا و مقام معظم رهبری هستیم و بعد مردم که با ایستادگی خود این درخت را آبیاری می‏کنند.

فرمانده سپاه دامغان تصریح کرد: استکبار جهانی از بسیجیان می‏ترسد و اکنون صدای خرد شدن استخوان‏هایش به گوش می‏رسد.

حسینی از حضور پرشور بسیجیان در برنامه‏های هفته بسیج تشکر کرد و افزود: بسیج و بسیجی با پیروی از ولایت فقیه همیشه در صحنه حاضر و آماده است.

همچنین شیما شهرزاد، فرمانده بسیج کوثر دامغان از رژه حماسی گردان‏های الزهرا حوزه کوثر دامغان با حضور گسترده بسیجیان خبر داد.

وی افزود: این برنامه با هدف حفظ و انسجام بسیجیان و افزایش توان رزمی خواهران، سازمان‎دهی و فراخوانی آنها برگزار شد و مورد ارزیابی قرار گرفت.

یک کارشناس مسائل سیاسی نیز گفت: حاکمیت تفکر بسیجی الزام قطعی انقلاب است؛ چرا که بسیج مظهر عظمت ملت ایران و نیروی کارآمد کشور است.

فاطمه محمودی اظهار کرد: بسیج مظهر عظمت ملت ایران و نیروی کارآمد کشور و برگ برنده و سرنوشت‎ساز ملت ایران برابر دشمن، چالش‏ها و تهدیدات فراروی انقلاب اسلامی است.

وی افزود: هفته بسیج یادآور دلاوری‏ها، ایثار و شهادت مردان و زنانی است که امروز و فردای ایران اسلام مدیون آنهاست.

این کارشناس مسائل سیاسی در خصوص تشکیل بسیج بیان کرد: بسیج از معجزات فکری و بی‎بدیل امام خمینی (ره) بوده و شکل‏گیری این نهاد مقدس از یک دل و ذهن الهام‎یافته سرچشمه گرفته است.

محمودی افزود: بسیج می‏تواند هویتی بدون مرز و فرمولی برای حل همه‏ بحران‏های کوچک و بزرگ جامعه باشد.

وی ادامه داد: اندیشه بسیج توسط مقام معظم رهبری با مهندسی و معماری نوین ابعاد جدیدی پیدا کرده است و تمام تلاش دشمن این است که به جهان و جهانیان نشان دهد که زندگی بدون آمریکا ممکن نیست.

این کارشناس مسائل سیاسی اضافه کرد: ولی امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری این حقیقت الهی را تفسیر می‏کنند که با بسیج می‎توان الگویی از مقاومت مقتدرانه برابر زیاده‏خواهی‏های ابرقدرت‏ها به وجود آورد.

محمودی خاطر نشان کرد: نخبگان و ملت شهیدپرور ایران ابعاد توطئه را درک کرده‏اند و بیدار و هوشیار هستند و هر چه دشمن بر فضای ذهنی جامعه یورش آورده با وجود تمام مشکلات اقتصادی هیچ‎کس فریب پژواک بیگانگان را نمی‏خورد.

وی عنوان کرد: همان‎طور که می‏دانیم امام (ره) بسیج را به عنوان بسیج جهان اسلام می‏پسندید و خود را در کنار بسیجیان جهان اسلام این پابرهنگان مغضوب دیکتاتورها معرفی می‏کرد؛ بنابراین بسیج در قالب یک ملت نیست، بلکه در قالب نهضت جهانی مستضعفان تفسیر می‏شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار