کد خبر: 624860
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۶
رئیس کانون جوانان بسیج شاهرود:
رئیس کانون جوانان بسیج شاهرود گفت: نماز، مسیر زندگی انسان را از گمراهی تغییر می‏دهد و فرد را به سوی سعادت رهنمون می‏سازد.
 حجت‎الاسلام محمد حسام در ویژه‎ برنامه‏ای که در دبیرستان صدرای شاهرود با حضور دانش‏آموزان این دبیرستان برگزار شد، با اشاره به خاطراتی از نماز شهدا، ابراز داشت: گاهی خواندن نماز، مسیر زندگی انسان را از گمراهی تغییر می‏دهد؛ نماز یاد خداست و کسانی که یاد خدا در دل‎شان باشد، صاحب آرامش که گم‎گشته بشر در زندگی است، هستند.

رئیس کانون جوانان بسیج شاهرود همچنین به ذکر روایاتی از شهدای کربلا و خاطراتی از شهدای هشت سال دفاع مقدس پرداخت.

از دیگر برنامه‏های اجرا شده در این مراسم، می‏توان به خواندن مقاله، روایت خاطرات شهدا، برگزاری مسابقه خاطره‏ای از شهیدان نام برد.

این مسابقه بدون اعلام قبلی به دانش‏آموزان برگزار شد، به این صورت که در حین اجرای مراسم به هر دانش‏آموز که موفق به ذکر خاطره‏ای از شهدا می‏شد، جایزه‏ای تعلق می‎گرفت.

آذین‎بندی دبیرستان با جملاتی در مورد بسیج و عکس شهدا و برپایی ایستگاه صلواتی از دیگر برنامه‏های اجرا شده در دبیرستان صدراست.

همچنین نمایشگاه کتاب و عکس محرم در دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرا برگزار شد که با استقبال دانش‏آموزان این دبیرستان همراه بود.

کتاب‏های این نمایشگاه که با تخفیف شایان توجهی عرضه شد، از استقبال دانش‎آموزان برخوردار بود؛ این نمایشگاه به مدت یک هفته در محل دبیرستان دایر بود.

همچنین از دیگر طرح‏های اجرا شده در دبیرستان صدرا می‏توان از طرح اهدای کتاب به کتابخانه مدرسه و اهدای کتاب به دانش‎آموزان فعال شرکت‎کننده در نماز جماعت یاد کرد.

در این طرح، 20 جلد کتاب توسط دبیران و دانش‎آموزان دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرای شاهرود به کتابخانه این مدرسه اهدا شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار