کد خبر: 624506
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۹
رئیس دانشکده روان‎شناسی و علوم تربیتی دانشگاه سمنان از اخذ مجوز انتشار مجله انگلیسی زبان این دانشکده با عنوان آموزش و شناخت در سطح بین‎المللی خبر داد.
 ایمان بیگدلی افزود: پتانسیل مناسب دانشکده روان‎شناسی و بهره‎گیری از کادر مجرب علمی و نیز همکاری و تعامل مناسب این دانشکده با دانشگاه‎ها و گروه‎های آموزشی روان‎شناسی سراسر کشور، زمینه‎ساز پیگیری و اخذ مجوز انتشار مجله بین‎المللی Iranian Journal of Cognition and Education از کمیسیون بررسی نشریات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شد.

سردبیر این مجله بین‎المللی با اشاره به برنامه چشم‎انداز دانشکده روان‎شناسی و هدف‎گذاری دسترسی به جایگاه مناسب در سطح ایران و جهان افزود: دانشکده روان‎شناسی و علوم تربیتی پس از انتشار موفق مجله روان‎شناسی بالینی، اقدام به راه‎اندازی این مجله در سطح بین‎المللی کرده و اولین شماره آن باید تا شش ماه پس از اخذ مجوز منتشر شود.

بیگدلی افزود: خوشبختانه در سال‎های اخیر دانشکده روان‎شناسی و علوم تربیتی این دانشگاه به لحاظ کمی و کیفی توسعه مناسبی داشته و روند پرشتاب آن در حوزه‎های آموزشی و پژوهشی، این دانشکده را در ردیف بهترین دانشکده‎های روان‎شناسی کشور قرار داده است.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
صفوره
|
-
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
0
0
موفقیت خوبیه. تبریک میگم.با استفاده از دانشجویان و علاقمندان به تحقیق و پژوهش پیشرفت خوبی حاصل خواهید کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار