کد خبر: 624491
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۹
کارشناس سیاسی سپاه:
کارشناس سیاسی سپاه گفت: اتکا به خدا، پرورش روحیه جهادی و هویت دینی و خودباوری و تلاش علمی می‎تواند جوانان را برابر جنگ نرم مصون سازد و به سمت ایجاد تمدن نوین اسلامی سوق دهد.
 محمدرضا رضایی در گردهمایی حلقه‌های صالحین بسیج مساجد و محلات شاهرود که با حضور 100 نفر برگزار شد، در سخنانی با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه ملت ایران ،گفت: دشمنان ما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و ایجاد تحولی در جهان از نظر مکتبی و فکری اقدام به توطئه در براندازی این نظام کردند.

وی افزود: آنها در ابتدا با کودتا و ایجاد غائله‌های مختلف در کشور و ترور مسئولان تلاش کردند، انقلاب را تضعیف و نابود کنند؛ اما وحدت مردم و شکل‌گیری بسیج و سپاه این توطئه‌ها را خنثی کرد.

کارشناس سیاسی سپاه تصریح کرد: آنها بعد از ناکامی رو به جنگ سخت نظامی آورده و هشت سال با تمام قوا به این کشور نوپا تاختند تا نظام را ساقط کنند؛ اما باز هم توکل و ایمان و اتحاد مردم و مسئولان آنها را ناکام گذاشت.

رضایی با بیان اینکه آنها بعد از آزمایش جنگ‌های سخت و نیمه‎سخت رو به جنگ دیگری آوردند که از آن به جنگ نرم تعبیر می‌شود، افزود: در این جنگ دشمن نامرئی است و با وسیله‌های ارتباط جمعی و هنر و با نفوذ در فکر و اعتقاد افراد تلاش می‌کند آنها را منحرف و به سمت خود بکشاند و این‎گونه جامعه اسلامی را از درون متزلزل و نابود سازد.

وی بیان کرد: آنها تلاش دارند تا نسل جوان و نوجوان ما که اثرپذیری بیشتری دارند را بی‌هویت کرده و آنها را به عنوان سرباز خود در این جنگ علیه نظام اسلامی در درون کشور به خدمت درآورند.

رضایی خاطر نشان کرد: باید جوانان ما آگاه و هوشیار و با توطئه‌ها و دسیسه‎چینی‌های دشمن آگاه باشند و بتوانند برابر آن موضع‌گیری درست و به‎موقع داشته باشند.

کارشناس سیاسی سپاه تأکید کرد: اتکا به خدا و روحیه جهادی و هویت دینی و خودباوری و تلاش علمی می‌تواند جوان جامعه ما را مصون و به سمت ایجاد تمدن نوین اسلامی سوق دهد.

وی افزود: جوانان ما باید بصیرت و معرفت داشته باشند تا راه را از بیراهه تشخیص داده و در مسیر درست حرکت کنند و شاخص برای همه ما ولایت و اسلام است.

رضایی تصریح کرد: ماهواره و شبکه‌های مختلف آن، اینترنت، بازی‌های رایانه‌ای و فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی تماماً برای اثرگذاری بر جامعه‎های اسلامی و به خصوص ایران طراحی شده است و می‌خواهند جوان ما و خانواده او را با این برنامه‌ها منحرف کنند و برابر اسلام و نظام قرار دهند.

وی اظهار داشت: باید بدانیم و آگاه باشیم که اگر این وسایل خوبی‎هایی دارد برابر بسیار بیشتر ضرر دارد و باعث تخریب بنیان خانواده و جوانان ما خواهد شد و باید مراقب باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار